Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسرین شهبازی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هریک از این سبدها به ارزش 750 هزار ریال شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، قند و ماکارونی است.
وی با ذکر اینکه این سبدهای معیشتی بین مددجویان مناطق مختلف استان توزیع شده است، افزود: اهدا این سبدها در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان است که امسال منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در مجموع 2 هزار و 440 مورد خدمت در قالب این تفاهم نامه به مددجویان زیر پوشش ارائه می شود.
شهبازی تاکید کرد: خدمات این تفاهم نامه در 2 بخش شامل 240 مورد طرح های عمرانی و 2 هزار و 200 مورد غیر عمرانی است که به مددجویان ارائه می شود.
رئیس اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی ایلام مدت اجرای این تفاهم نامه را از اول مردادماه امسال به مدت یک سال عنوان کرد و یادآور شد: این تفاهم نامه به صورت مشارکت 50 درصدی با بهزیستی ایلام انجام می شود.
به گفته وی، بر اساس این تفاهم نامه در صورت ابلاغ طرح های عمرانی و غیر عمرانی جدید از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به بسیج سازندگی سپاه استان، سقف بیشتری از این طرح ها در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.
25هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف برنج بهزیستی قند مددجویان ایلام منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود