Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نقی علی وند در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز معلولان ،گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس مراسم روز معلولان را با شکوه و به نحو احسن برگزار کردند که از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر امور شهری وظیفه ذاتی شورای شهر است، گفت: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده  ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی  به مردم در شهر و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بازدیدها در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

علی وند اظهار داشت: طی سالهایی که از شهرستان شدن قدس می گذرد هنوز بسیاری از ادارات کمک های زیادی از شهرداری دریافت می کنند و نتوانستند به صورت مستقل وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر ادارات مذکور نتواند از طریق ادارات کل متبوع خود آورده ایی برای شهر داشته باشند از شهرداری می خواهیم که کمک های خود به این ادارات را قطع نماید تا این ادارات خودشان مشکلشان را مرتفع نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق شورای اسلامی شورای شهر مشکلات معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد