Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فناوری استان، گفت: هزار روستای مازندران به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز شدند. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله طهماسبی امروز در جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اظهار داشت: رومینگ سایت‌های تلفن همراه از برنامه‌های اولویت دار استان بوده و مقرر است بیش از 100 سایت WLL در سطح استان به شبکه همراه اول تغییر وضعیت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات دیگر در استان که موجب اختلال در شبکه ارتباطی می‌شود را سرقت کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی عنوان کرد و افزود: با هماهنگی‌هایی که با سازمان‌های ذیربط صورت گرفته تمهیدات لازم برای رفع این مشکل نیز در نظر گرفته شده است.

طهماسبی ادامه داد: در فاز نخست بهره‌مندی روستاها از اینترنت پرسرعت بی‌سیم، از مجموع 1605 روستای در نظر گرفته شده به بیش از 1000 روستا مودم رایگان تحویل شد.

اینترنت بانک ؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتردرخواست تعزیرات از وزارت ارتباطات برای فراهم‌شدن امکان استعلام از فروشگاه‌های اینترنتی«تاکسی اینترنتی» داد تاکسی‌داران همدانی را درآورد+ فیلم

وی تصریح کرد: دفاتر پیشخوان دولت باید به بهترین نحو به مردم استان خدمت‌رسانی  و برای دفاتری که در انجام وظایف کوتاهی کرده جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پنج ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به استفاده از مسئله اینترنت اشیا در مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در حوزه هوشمندسازی شهری این مسئله است که که جز قله‌های تکنولوژی جهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای زیرساخت‌های این موضوع در طول سال ۱۴۰۲ توسط شهرداری قم افزود: سال ۱۴۰۳ توسعه مؤلفه‌های اینترنت اشیا را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه مسئله اینترنت اشیا در موضوعات مختلف از جمله مدیریت فضای سبز شهری می‌تواند کاربرد داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مثال‌های این موضوع، آبیاری فضای سبز با بهره‌وری بسیار بالا است.

مؤمن حجازی تصریح کرد: در حال حاضر در حال نصب کنتورهای هوشمند هستیم که فرکانس‌های رادیویی خود را در بستر اینترنت اشیا دریافت خواهند کرد. این کنتورها از راه دور قابل کنترل بوده و مصرف آب بهینه می‌شود.

وی گفت: پنج ایستگاه هواشناسی برای سنجش شاخص‌های آلایندگی هوا، دما و رطوبت راه اندازی کردیم که این کار هم مبتنی بر اینترنت اشیا انجام شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به مزایای وجود این ایستگاه‌ها افزود: به زودی درگاه‌های آن را در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

کد خبر 745536

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی