Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل دی سیو، رهبر افراطی های بوکاجونیورز توانست مجوز خروج از کشور را دریافت کند و امروز وارد مادرید خواهد شد. رهبر افراطی های ریور نیز فردا به مادرید می رسد. یکشنبه در برنابئو بوکا و ریور به مصاف هم خواهند رفت. دیدار برگشت فینال لیبرتادورس شنبه هفته گذشته به دلیل اغتشاشات هواداران ریورپلاته برگزار نشد و میزبانی بازی از این باشگاه سلب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی به مادرید و ورزشگاه اختصاصی رئال منتقل شد و قرار بر این شد که هواداران بوکا نیز به ورزشگاه بیایند؛ در حالی که اگر بازی در ورزشگاه ریور و طبق برنامه انجام می شد، هواداران بوکا به دلایل امنیتی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

کاروان بوکا روز گذشته و کاروان ریور صبح امروز وارد شهر مادرید شدند و در هتل های خود استقرار یافتند.

سفر رهبران گروه افراطی "La12" بوکا جونیورز به مادرید

ساعاتی پیش رسانه های آرژانتینی خبر ترسناکی را برای مادریدی ها منتشر کردند. اینکه رهبران گروه افراطی "La12" بوکا جونیورز به سرکردگی رافائل دی سیو، توانسته اند مجوز خروج از آرژانتین را دریافت کرده و به مادرید سفر کنند. آنها که 14 تا 15 نفر هستند، سابقه شرارت در ورزشگاه ها و بیرون آن و نیز حبس های چند ساله را دارند و هیچ کدام در آرژانتین حق ورود به ورزشگاه ها را ندارند با این حال همگی با اجازه قاضی سابرینا نامر توانسته اند مجوز خروج را دریافت کنند که برای اسپانیایی ها و آرژانتینی ها شگفت اور بوده است.

طبق قوانین، نیروهای حراست حاضر در برنابئو نمی توانند مانع ورود آنها به ورزشگاه شوند چرا که قوانین انضباطی آرژانتین کاربردی در اسپانیا نخواهند داشت و جالب اینکه همگی آنها بلیت بازی را خریداری کرده اند.

مجوز خروج دی سیو

دی سیو که سالهاست نفر شماره یک "Barras brava"(گروه های افراطی) بوکا جونیورز است، روز گذشته در مراسم بدرقه کاروان بوکا همراه با یارانش جلوی اتوبوس راه می رفت و مشخص بود که هواداران بوکا برای او احترام ویژه ای قائل هستند. او چندی پیش و پس از 4.5 سال زندان آزاد شد.

طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، هشت نفر از رهبران معروف ترین گروه افراطی ریورپلاته به نام "Los Borrachos del Tablón" نیز مجوز خروج از کشور را دریافت کرده و به مادرید خواهند رفت بدون اینکه کسی بتواند مانع ورودشان به برنابئو شود.

رسانه های اسپانیایی به شدت از این مساله ابراز نگرانی کرده و وضعیت مادرید در روز مسابقه را قرمز اعلام کرده اند. تقریبا می توان اطمینان داشت که با حضور دو گروه افراطی اول بوکا و ریور در برنابئو، حوادثی ناگوار پس از بازی رخ خواهد داد. پیش بینی شده است که بیش از 5 هزار نیروی پلیس در روز بازی وظیفه حفظ امنیت ورزشگاه را بر عهده داشته باشند. تقریبا دو برابر زمانی که ال کلاسیکو برگزار می شود.

افراطی های ریور «لوس بوراچوس دی تابلون»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند