Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصلاح شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا اصلاح و تحول در نظام اداری به همراه بهبود شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران را در دستور کار قرار دهد. وی افزود: در ارزیابی دستگاه های اجرایی و مدیران کل باید سطح بندی دستگاهی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: وی یادآور شد: دقت به شاخص های عمومی و اختصاصی مشخص شده برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران کل می تواند از تضییع حقوق جلوگیری و رعایت عدالت را تقویت کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشارکت کارشناسان دستگاه های اجرایی و کمک به ارزیابان می تواند در ارزیابی دقیق دستگاه های اجرایی و مدیران کل مؤثر است.
وی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در راه اندازی میز خدمت و کسب موفقیت های مرتبط با آن بررسی و در نشست بعدی شورای راهبری توسعه مدیریت استان ارائه شود.
عباسی تاکید کرد: نشست های شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری هر 3 ماه یکبار برگزار شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اصلاح و تحول در نظام اداری استان جزو برنامه های مهم این سازمان است.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: بهره وری، ارتقاء و تغییر اساسی در سلامت نظام اداری مورد توجه مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری خواهد بود.
وی افزود: کسب رضایتمندی بیشتر مسئولان، کارمندان، مردم و قشرهای مختلف از عملکرد دستگاه های اجرایی می تواند باعث خروجی عملکرد مثبت باشد.
به گزارش ایرنا، شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری 25 مرداد 1395 با 5 کمیته تخصصی، پس از 2 سال ابلاغ از سوی شورایعالی اداری در استان تشکیل و فعال شد.
این کمیته ها شامل ساختار و فنآوری های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد هستند.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بهره وری چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در خصوص اعتبارات هزینه‌ای در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، استان توانست ۸۰ میلیارد تومان اعتبار متمم را جذب کند و از این طریق بخش عمده‌ای از هزینه‌های غیرپرسنلی دستگاه‌های اجرایی تسویه شده و هم پرداخت پرسنلی نسبتاً خوبی در قالب پاداش پایان سال به دستگاه‌ها انجام شد.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصد درآمد مصوب استان در بخش هزینه‌ای و تملک دارایی، ادامه داد: خراسان جنوبی توانسته از اعتبارات مازاد درآمد منتفع شود و همچنین اواخر سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به صورت نقدی و اوراق به استان تخصیص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پایان سال مالی ۱۴۰۲ پایان شهریورماه امسال است اما انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان جذب اعتبارات تملک دارایی را در اسرع وقت در اولویت قرار دهند و به روزهای پایانی مهلت قانونی موکول نشود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که تا دو ماه آینده این اعتبارات را بدون دلیل موجه جذب نکنند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام خواهند شد و اعتبار آنان هم جا به جا می‌شود.

قناعت افزود: معاونت عمرانی استانداری، سازمان امور اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در خصوص جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته حتماً جلسات منظم و فشرده‌ای برگزار کنند و برای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گزارشی از اقدامات و آسیب‌شناسی که در این زمینه انجام می‌دهند، ارائه کنند.

وی با بیان اینکه سند توسعه دانش بنیان استان امروز در شورا به تصویب نهایی رسید، تصریح کرد: انتظار می‌رود این سند مورد توجه و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد و جهت‌گیری آنان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باشد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید صدا و ید واحد باشند و براساس نقشه راهی که سند توسعه دانش بنیان برای ما تعریف کرده، تقسیم کار و اولویت‌ها مشخص شود و دبیرخانه هم در جلسات آینده این شورا، گزارشی در خصوص اجرایی شدن این سند و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ارائه دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استان باید در اولویت خرید دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تعامل خوبی با این شرکت‌ها داشته باشند.

قناعت با قدردانی از اقدامات خوب اداره کل امور مالیاتی استان، گفت: تأکید ما بر هزینه‌کرد اعتبارات مالیات در بخش زیرساختی استان است.

وی در ادامه به پروژه احداث مرکز جامع انتقال خون استان اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی کمک خواهد شد تا آماده بهره‌برداری شود.

استاندار خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود چهار کارگروه ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان جلسات ماهانه را به صورت مرتب برگزار کنند چون ما تفویض اختیار کردیم تا موضوعات فنی در این کارگروه‌ها بررسی شده و برای تأیید نهایی در شورا مطرح شود.

کد خبر 745254

دیگر خبرها

  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی