Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه یک رشت از تعریض پیاده رو و احداث باند کندروی لاین گلباغ نماز خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر عطایی گفت: به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه ، شهرداری را بر این داشت تا احداث لاین کندرو در گلباغ نماز را در برنامه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تعریض پیاده رو و احداث لاین کندرو در گلباغ نماز و رفع کامل معارضان ، علاوه بر زیباتر شدن بخش بصری آن می‌توان گام‌های خوبی در راستای کاهش بار ترافیکی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی با اشاره به میزان اعتبار تعریض پیاده رو و احداث لاین کندرو گلباغ نماز گفت:این پروژه با صرف حدود چهارده میلیارد ریال انجام خواهد شد.

شهردار منطقه یک رشت در پایان نیز اظهار داشت: مراحل زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت نیز از مراحل بعدی اجرای این پروژه می باشد که انشاءالله بزودی اجرا خواهد شد

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف شهرداری وسایل نقلیه نماز تعریض منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند