Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@13:39:05 GMT

ثبت نام دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۰۵۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا مریدی‌اصل امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر از جمله فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه لرستان است. خاطرنشان کرد: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه لرستان و همچنین امیدآفرینی در جامعه از امروز پانزدهم آذرماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در تشریح محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان داشت: جشنواره مذکور در دو محور اصلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها برگزار می‌شود.

 

مریدی‌اصل بر تقویت تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: از جمله اهداف برجسته جشنواره را می‌توان خنثی‌نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.

 

وی تصریح کرد: تمامی اصحاب رسانه استان با هرگونه طیف و سلیقه می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب‌های خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، عکس، مستند(فیلم و کلیپ)، مصاحبه و انیمیشن به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال نمایند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تنها آثار تولیدشده از ابتدای سال جاری تا 14 آذرماه در جشنواره مورد داوری قرار می‌گیرند، گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در هر قالب 2 اثر تولیدی به دبیرخانه بفرستند.

 

مریدی‌اصل در خصوص ارسال عکس به جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز اظهار داشت: عکاسان استان می‌توانند مجموعه عکس‌های خود را در هر بخش و در هر بخش تنها 10 عکس را ارسال نمایند، ضمن اینکه تمامی عکس‌ها می‌بایست اورجینال و بدون دخالت هرگونه برنامه نرم‌افزاری فرستاده شوند.

 

وی یادآور شد: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان بایستی در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری، شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: آثار از نظر مالکیت معنوی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد و مسئولیت هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال‌کننده اثر است.

 

مریدی‌اصل با بیان اینکه آثار مکتوب به‌صورت pdf و یا تصویر واضح تمام صفحه ارسال شوند، گفت: فعالان حوزه خبرگزاری و پایگاه‌های خبری نیز می‌توانند لینک آثار خود را به دبیرخانه بفرستند.

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند جهت اطلاع دقیق از شرایط شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی دبیرخانه جشنواره به آدرس آثار خود را از طریق شناسه تلگرام @aboozarlorestan مراجعه کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه داوران انتخابی از طیف‌ها و حوزه‌های مختلف خبری انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: داوران پس از بررسی در هر بخش یک اثر را برخواهند گزید، ضمن اینکه آثار منتخب به جشنواره کشوری ابوذر راه خواهند یافت.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد