Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:03:18 GMT

طرح راهداری زمستانی استان تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۰۶۲۶

طرح راهداری زمستانی استان تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح راهداری زمستانی جاده ای استان تهران ازامروز(15 آذر) خبرداد وگفت که این طرح تا 15 فروردین سال 98 ادامه داد.

عادل مصدقی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح راهداری زمستانی جاده ای استان تهران با حضور 470 نیروی متخصص در امر راهداری با تجهیزات و بکارگیری207 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک که 22 مورد آن ویژه گشت راهداری است، برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درادامه با اشاره به تسهیلات رفاهی جاده ای خاطر نشان کرد:تجهیز 26 راهدارخانه فعال و مجهز به سیستم های گرمایشی با امکانات رفاهی آماده امداد رسانی و اسکان موقت هموطنان و 39 باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال در مسیرهای ارتباطی استان تهران برای خدمت رسانی به مسافران آماده شده است.
معاون راهداری عنوان کرد: با مشارکت 13 اداره تابعه در شهرستان های استان تهران و ذخیره سازی حدود 30 هزار تن نمک جهت نمک پاشی، یخ زدایی و عملیات برفروبی 3 هزار کیلومتر راه‌های موجود در مسیرهای منتهی به استان تهران، بخش دیگری از اقدامات انجام شده به منظور افزایش رضایت مسافران در جاده های استان است.
مصدقی با اشاره به آماده باش کامل نیرو ها و تجهیزات راهداری اظهار داشت: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.
وی در ادامه افزود: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و هنگام سفر به تجهیزات مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.
تهرام/9441 /1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح زمستاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی