Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@09:33:13 GMT

خودروهای خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۰۶۴۶

خودروهای خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودرو‌های خارجی دست دوم در سطح بازار تهران طی آذر ماه ۹۷ است؛ لازم به توضیح است؛ سواری‌های زیر ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف و وجود لکه رنگ و یا فروش فوری خودرو از سوی مالک به علت نیاز ضروری به پول نقد، کمتر از قیمت‌های رایج در بازار خرید و فروش خودرو‌های دست دوم عرضه شود؛   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو قیمت خودروهای خارجی قیمت خودروهای دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید فروش خودرو در اروپا

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته ۵.۲ درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که نه تنها فروش خودروهای الکتریکی در اتحادیه اروپا شاهد سقوط بوده، بلکه فروش کلیه خودروها در ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 و اولین کاهش در سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

این کاهش شامل بازارهای کلیدی، از جمله آلمان (منفی 6.2 درصد)، اسپانیا (منفی 4.7 درصد)، ایتالیا (منفی 3.7 درصد) و فرانسه (منفی 1.5 درصد) بود.

بر اساس این گزارش، سقوط فروش خودرو در این اتحادیه به دلیل رکود بازار و همزمانی با تعطیلات عید پاک صورت گرفته که تأثیر منفی بر فروش داشته است.

کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپااپل پس از لغو طرح خودروهای خودران، صدها نفر را اخراج کرد

طی ماه مارس، در صنعت خودروسازی که 392.2 میلیارد یورو درآمد مالیاتی برای دولت‌های اروپایی ایجاد می‌کند، همچنین تغییری در تمایلات بازار برای انواع خودروها رخ داد.

سهم خودروهای تمام برقی از این بازار از 13.9 درصد در سال گذشته میلادی به 13 درصد کاهش یافت در حالی که سهم خودروهای هیبریدی برقی از 24.4 درصد به 29 درصد افزایش یافته است.

این گزارش حاکی است که مجموع سهم خودروهای بنزینی و گازوئیلی از این بازار از 51.8 درصد به 47.8 درصد کاهش یافته است.

سه ماهه اول سال 2024 با ثبت فروش 332999 خودروی تمام برقی جدید به پایان رسید که نشان دهنده افزایش جزئی 3.8 درصدی نسبت به فصل مشابه در سال قبل است.

بنا بر این گزارش، چالش‌های مرتبط با وسایل نقلیه الکتریکی شامل هزینه‌های بالا و عدم زیرساخت‌های کافی برای شارژ این خودروها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۳ ماهه + جزئیات و جدول
  • کاهش شدید فروش خودرو در اروپا