Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر محمدحسن لطفی عصر پنجشنبه در نشست کارگروه سلامت ابرکوه افزود: بااین‌وجود میانگین سن امید به زندگی در کشور رو به کاهش است و راه برون‌رفت از آن افزایش سطح زندگی و ایجاد کانون‌های سلامت است و یکی از راه‌های اصلاح آن سبک زندگی اجتماعی است .
وی افزود: کانون‌های سلامت علاوه بر شهرها باهدف کمک به افزایش مشارکت مؤثر ، کارآمد، پویا و خلاقیت مردم در میزان توسعه سلامت خانواده در روستاها هم گسترش یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطفی خاطرنشان کرد: سلامت مردم مهم است و لازمه این کار هم مشارکت جدی آن‌هاست که باید وارد میدان شوند .
وی اظهار داشت : 30 درصد سلامت مربوط به خود مردم به همین میزان هم مربوط به‌سلامت ژنتیکی، تغذیه مناسب، مراقبت‌های پزشکی و محیط پیرامون است و 40 درصد باقی‌مانده هم به موقعیت‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه بستگی دارد.
این مسئول بابیان اینکه باید فرهنگ رعایت جامعه سلامت را در بین مردم ترویج و افزایش داد ، ادامه داد: سلامت، فقط سلامتی جسم نیست و چهار بعد آن شامل سلامت سرمایه اجتماعی ، روانی ، فرهنگی و معنوی است که سلامت محله جایگاه بسیار مهمی در سه بعد سلامت دارد .
همچنین فرماندار ابرکوه گفت : بوروکراسی اداری در سال‌های گذشته ناجی ملت‌ها بود و یکی از ابداعات بشر ارائه همین نظریه بود و تنها عیبی که داشت خیال می‌کردند که نیازی به مراجعه به مردم نیست .
محمدکاظمی نسب با اشاره به اینکه باید از خود مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک گرفته شود، اظهار کرد: این شهرستان سرمایه اجتماعی خوبی به لحاظ وضعیت مذهبی و فرهنگی و اجتماعی دارد.
شهرستان ابرکوه یک باب بیمارستان ، پنج مرکز بهداشتی ، 34 پایگاه سلامت جامعه ، یک باب آزمایشگاه مرکزی ، 2 مرکز اورژانس جاده‌ای و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی 115 دارد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آسیب های اجتماعی انقلاب تغذیه خانواده مردم ایران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته