Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از مسئولان استان خواست برای رفع محرومیت‌های استان به صورت جهادی و انقلابی کار کنند. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: دولت‌ها داوم نداشته و در حال رفت‌و‌آمد هستند لذا نباید به لباس دنیوی دل بسته و همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم چراکه لباس اخروی باقی و همیشگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی: باید واژه «محروم» را از خراسان شمالی حذف کنیمآئین تکریم و معارفه استانداران خراسان شمالی به روایت تصویراستاندار جدید خراسان شمالی تکلیف جاده مصیبت‌ساز گلستان را مشخص کند

وی با تشریح ارکان مدیریت افزود: تکیه‌گاه الهی تنها تکیه‌گاهی است که هیچ‌گاه سست نمی‌شود. مدیریت کارآمد و توسعه‌ای در گرو چهار جلوه‌ عقل است که باید همواره مدیران این 4 جلوه عقل را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این خصوص تصریح کرد: عقل معاد، معاش، معاشرت و مدیریت، 4 جلوه عقل است که دانستن آن برای مدیران می‌تواند راه‌گشای بن‌بست‌های پیش‌رو باشد. مدیران باید بدانند که در دادگاه الهی پول و پارتی تاثیری ندارد و تنها قوانین الهی حکم‌فرما است. همچنین مدیرانی که با بودجه بیت‌المال سرکار دارند باید در توزیع و تقسیم آن عادل و امین باشند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مسئولان خادم مردم هستند. باید تعامل با مردم، تکریم و احترام به ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه مسئولان خدمتگذار ملت به شمار می‌روند. هیچ حزب،جریان و گروه خاصی نباید در کار مدیریتی تاثیر گذار باشد.

یعقوبی با بیان اینکه استان محروم خراسان‌شمالی جای کار زیادی دارد ادامه داد: مدیران باید در ادامه راه، جهادی و انقلابی عمل کنند چراکه اگر با روال عادی و معمولی ادامه مسیر را طی کنیم، اهداف رهبری در خصوص خراسان‌شمالی محقق نمی‌شود. همچنین نمایندگان مردم در مجلس نیز از فرصت‌ باقی‌مانده جهت خدمت خالصانه به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی در پایان اضافه کرد: خراسان‌شمالی باید ثبات مدیریت داشته باشد چراکه برخی مواقع آن‌قدر مدیریت استان پیچ‌درپیچ می‌شود که نام برخی از مدیران کل در بنرهای معارفه عوضمی‌شود.  مشاور وزیر کشور طی تماس تلفنی به بنده اعلام کرد که آقای محمدعلی شجاعی تا 1400 استاندار خراسان‌شمالی خواهد ماند.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم

سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری، شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام کرد و گفت: این شعار سه جنبه را دنبال می‌کند؛ همه در کنار هم بودن، وجود تشکیلات مردمی و خدمت‌رسانی خادمان ملت و جهادگران، سه جنبه شعار منتخب بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور است، بسیج از انقلاب و از مردم، جداشدنی نیست؛ اعتقاد ما این است که هر کسی که دغدغه انقلاب و مردم را دارد بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته، بیش از ۳۳ هزار مسکن از سوی کمیته امداد احداث شد که ۱۱ هزار واحد از این تعداد را بسیج سازندگی ساخته بود. بسیج دارای دو قرارگاه «سازندگی و محرومیت زدایی» و «اقتصاد مقاومتی» است که عمده مسئولیت و امور این دو قرارگاه بر دوش سازمان بسیج سازندگی است که با توجه به شعار سال، عمده تمرکز بسیج سازندگی در سال جاری، معطوف به تولید خواهد بود.

زهرایی با اشاره میزان ثبت و فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی طی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند، ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت ۵۱ هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور بهره‌مند است و در طول سال گذشته ۲۳ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی شرکت کردند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری، گفت: از مدرسه جهاد رونمایی و اجلاسیه ملی «شهدای جهاد خدمت» هم برگزار خواهد شد. همچنین در جریان طرح «از آبخیز تا جالیز» چند صد پروژه در هفته بسیج سازندگی سال جاری افتتاح می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته ۳۴ هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد. بسیج سازندگی طی سال گذشته ۱۲۳ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ بستر کار ما صندوق‌های قرض الحسنه است و ۳۰ هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند. در سال گذشته با احیای واحد‌های صنعتی، از نابودی ۲۷ هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

زهرایی با اشاره به ایجاد ۱۰ دهکده اقتصاد مقاومتی تاکنون، از افتتاح چندین دهکده دیگر اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج سازندگی سال جاری خبر داد و گفت: بسیج همچنین در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان، طی سال گذشته ۵ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد