Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@01:16:47 GMT

بهزاد کتیرایی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۱۱۵۰

بهزاد کتیرایی درگذشت

رئیس سابق فدراسیون کاراته امروز درگذشت. آفتاب‌‌نیوز : بهزاد کتیرایی، امروز (پنج‌شنبه) به رحمت ایزدی پیوست.
کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کاراته و از مدیران موفق وزارت ورزش و جوانان که جانباز هشت سال جنگ تحمیلی نیز بود، از اسفند سال گذشته به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرد که به خاطر دردی که در ناحیه دست و ضایعاتی که در ناحیه کمر داشتند و همچنین به خاطر ترکش‌هایی که در دست او وجود داشت ابتدا تصور شد این مشکل به خاطر همین مساله است اما با بررسی‌های صورت‌گرفته و با داروهایی که به وی تزریق شد، معلوم شد که این دردها به علت داروهایی است که برای ضایعات جنگی و همچنین پیوند کلیه استفاده کرده و به سرطان غدد لنفاوی دچار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کتیرایی در طی این مدت به پنج مرحله شیمی‌درمانی جواب داد اما مرحله ششم را به خاطر ضعف جسمانی نتوانست به شیمی‌درمانی ادامه دهد و دچار مشکل قلبی و تنفسی شد. او در نهایت، دقایقی پیش در بیمارستان عرفان، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهزاد كتيرايي فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر دهقانی در پیامی درگذشت این نخبه علمی کشور به همراه پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت بر اثر نشت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • شاگردان امام صادق (ع)؛ از پدر علم شیمی تا ائمه اهل سنت + فیلم
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت