Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تشکل دانشجوی دانشگاه پیام‌نور اصفهان در بیانیه‌ای، به لغو برنامه روز دانشجو که دانشگاه بخاطر عدم بودجه کافی با آن مخالفت کرد، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو از اصفهان، سه تشکل دانشجویی در دانشگاه پیام نور اصفهان در آستانه روز دانشجو با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات رخ داده در این دانشگاه و عدم همراهی مدیریت دانشگاه در برگزاری مراسم روز دانشجو اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
درد و دل نمایندگان انجمن‌های علمی، انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان درباره برنامه روز دانشجو (۱۶ آذر) با دانشجویان دانشگاه

با عرض سلام و خدا قوت خدمت دانشجویان عزیز و محترم دانشگاه پیام نور اصفهان
خواستیم چند کلامی با عزیزانی که نمایندگی آن‌ها را در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان به عهده داریم درباره جشن روز دانشجو درد دل کنیم.
متاسفانه بعد از سه هفته برنامه ریزی مدون توسط سه تشکل بزرگ دانشگاه و طراحی جشنی در خور دانشجویان محترم و عزیز پیام نور، آن هم با رعایت حال دانشگاه و کم کردن هزینه‌ها تا حد امکان، دوشنبه گذشته مسئولین محترم دانشگاه بخاطر عدم بودجه کافی با برنامه مشترک سه تشکل مخالفت و آن را در آستانه روز ۱۶ آذر لغو کردند.
ضمن دقت به این اتفاق پیش بینی نشده نماینده‌های شما در انجمن‌های علمی، انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی زیر بار مسئولیت این برنامه با طرح‌های پیشنهادی دانشگاه نرفته چرا که طرح‌های مطرح شده را در شان دانشجویان این دانشگاه ندانسته ایم.
چناچه حدس میزنیم که پس از مخالفت ما، برنامه‌ای پر شور توسط دانشگاه برای دانشجویان گرفته شود.
همچنین این نکته را هم یاد آور می‌شویم که هرگونه برنامه‌ای به اسم این سه تشکل دانشجویی برای روز دانشجو بدون هماهنگی قبلی و دارای ایراد است.
با توجه به مورد پیش آمده برای شفافیت بین دانشجویی هزینه پیش بینی شده جشن روز دانشجو توسط دبیر انجمن علمی، انجمن اسلامی و مسئول بسیج دانشجویی مشروح به شرح زیر بود:

-تزئینات:بین ۳۰۰تا ۴۰۰ هزار تومان
-مجری و استند آپ کمدی:بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
-سخنران:بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
-گروه تئاتر:۵۰۰ هزار تومان
-گروه سرود:مجانی
-شاعرطنز پرداز:بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
-پذیرایی برای ۴۰۰ دانشجو (با توجه به ظرفیت سالن شهید حمصیان):به ازای هر نفر ۳۵۰۰ تومان
-هدیه به مناسبت روز دانشجو برای ۴۰۰ دانشجو:به ازای هر نفر ۲۵۰۰تومان
حال اگر ما دست بالای مبالغ را حساب کنیم کل مبلغ پیش بینی شده حدود ۳میلیون ۹۵۰ هزار تومان میشود.
ما به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه پیام نور از ستاد پیام نور استان اصفهان این سوال را داریم که:
آیا این مبلغ برای برگزاری جشن روز دانشجو واقعا غیر قابل تامین بود و بخاطر عدم ارسال مبالغ بودجه فرهنگی به حساب دانشگاه طبق صحبت‌های مسوولین محترم دانشگاه، باید این جشن لغو می‌شد؟
همچنین ما به عنوان نمایندگان دانشجویان از آقای دکتر یوسفی مدیریت محترم پیام نوراستان تقاضا داریم که هرچه زودتر به وضعیت بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان رسیدگی کنند تا در برنامه‌های بعدی شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

علی احمدی (مسوول انجمن اسلامی)
فاطمه رمضانی (مسوول انجمن‌های علمی)
سید علیرضا میردامادی (مسئول بسیج دانشجویی)

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اصفهان نیز روز گذشته در گفتوگو با خبرنگار ما اعلام کرده بود که مراسم‌های روز دانشجو در دانشگاه پیام نور اصفهان، از جانب شورای فرهنگی دانشگاه به دلیل عدم وجود بودجه کافی لغو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لغو برنامه ۱۶ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد