Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  روزنامه الوطن قطر در مطلبی با عنوان «هیبت تیم‌های قطر در باد» نوشت: «همچنان در بازی‌های لیگ ستارگان رکورد‌های جدید به ثمر رسیدن گل در هر بازی به ثبت می‌رسد. پس از شکست تاریخی تیم العربی با ۱۰ گل مقابل السد در آخرین بازی نیز السد در مصاف با الغرافه ۸ بر یک پیروز شد. اعتقاد داریم که این یک پیام رمزنگاری‌شده از سوی السد به دیگر تیم‌های لیگ ستارگان است که خط دفاعی خود را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های السد و الدحیل بدون رقیب در این رقابت‌ها بازی می‌کنند و جشنواره‌های گل به راه می‌اندازند. پیروزی‌های آسان این تیم‌ها در لیگ ستارگان قطر روی بازی‌های آسیایی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.»


این روزنامه قطری سپس با اشاره به لیگ برتر ایران و عدم تفاوت فنی فاحش تیم‌ها می‌نویسد: «وقتی به این رقابت‌ها نگاه می‌کنید تفاوتی حتی در عملکرد پرسپولیس که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت با سایر تیم‌ها احساس نمی‌شود. اکنون پرسپولیس با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپاهان، صدرنشین لیگ برتر ایران در رده پنجم قرار دارد. حتی در لیگ ژاپن نیز کاشیما آنتلرز، قهرمان فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا با اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به تیم صدرنشین کاوازاکی سوم است.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!

بازدید 7 در حالی که تصور می‌شد قرار است در ایران همچون دیگر کشورها، شاهد افزایش تعطیلات باشیم و دو روز در هفته تعطیل شود، مهدی یزدان پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی کشور آبی پاکی را روی دست مردم ریخت و تاکید کرد از این خبرها نیست! یزدان پناه گفت تنها کارمندان دولت از این امتیاز برخوردارند و بانک‌ها و بخش خصوصی تعطیل نیستند! در واقع تنها کارمندان دولت روز پنجشنبه تعطیلند و مابقی مردم باید روز پنجشنبه کار کنند. اظهارات این مقام را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • موشک «بالستیک» چیست و چه فرقی با موشک کروز دارد؟ (+عکس)
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم