Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) همزمان با گرامیداشت روز دانشجو در ۱۶ آذر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مجتبی مختاری، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: توسعه مراکز فرهنگی و استفاده بهینه از منابع وقف از جمله اهداف عالی آستان قدس رضوی به‌شمار می‌آید که در راستای ترویج معارف ناب دینی و نشر ارزش‌های فرهنگی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختاری تصریح کرد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی به‌عنوان متولی حوزه جوانان آستان ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) درراستای رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و توصیه‌های موکد معظم له مبنی بر آماده‎سازی فضا برای رشد معنویت و کار فکری و فرهنگی هدفمند و عمیق در دانشگاه‌‏ها در ۱۶ آذرماه به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به‌اختصاص زمینی به‌مساحت ۵ هزار مترمربع در نزدیکی حرم مطهر رضوی به‌مجتمع دانشجویی امام رضا (ع)، تصریح کرد: کارکرد‌های این مجموعه علاوه بر پذیرایی و اسکان دانشجویان سراسر کشور با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر در روز، ایجاد فضا‌های تعاملی همچون کافه کتاب با کاربری گعده‌های کتاب‌محور، پاتوق اندیشه با کاربری برگزاری کرسی‏‌های آزاداندیشی، مناظرات دانشجویی و گعده‌های مباحثه است.

وی با بیان این مطلب که فضا‌های آموزشی ویژه دانشجویان نیز در این مجموعه آماده شده است، تاکید کرد: سال آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر، مناسب برای برگزاری همایش‌های دانشجویی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰ نفر مناسب نشست‌های نخبگانی و همچنین کلاس‌‏های آموزشی متعددی در این مجموعه برای استفاده دانشجویان تعبیه شده است.

مختاری چگونگی استفاده دانشجویان از این مجموعه را تشریح کرد و افزود: موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به‌منظور ایجاد ارتباطی هدفمند و موثر با دانشجویان، دبیرخانه تعامل با دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی کشور را تعریف و راه‌اندازی کرده است تا با برگزاری برنامه‌های مشترک زمینه بهره‌مندی اقشار دانشجویان سراسر کشور از ظرفیت معنوی و فرهنگی آستان ملک پاسبان حضرت ثامن الحجج (ع) بیش از پیش میسر شود.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به‌سرفصل‏‌های برنامه‌ه‏ای مجتمع دانشجویی امام رضا (ع)، تصریح کرد: یکی از اصلی‏‌ترین سرفصل‎های برنامه‎ای این مجموعه بسترسازی و حمایت از اردو‌های زیارتی دانشجویان زیارت اولی، نخبه و محروم سایر شهرستان‏‌ها و در مرحله بعد ساماندهی اردو‌های تشکیلاتی دانشگاه‎های سراسر کشور است.

وی با بیان این مطلب که ارتقای سطح معرفتی، علمی، سیاسی و فرهنگی دانشجویان یکی دیگر از سرفصل‏‌های برنامه‎ای این مجموعه است، گفت: برگزاری جلسات مناظره، کرسی‌‏های آزاداندیشی و محافل سخنرانی، برگزاری جلسات پاتوق دانشجویی و همچنین برگزاری کلاس‌های معرفتی، سبک زندگی، بصیرتی و مهارتی از برنامه‌‏هایی است که توسط دانشجویان در این مجموعه اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افتتاح مجتمع دانشجویی آستان قدس و دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد