Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهندس سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) با دکتر محمدصادق بیجندی رئیس ستفا، دکتر فقیه‌زاده مدیرکل امور مجلس جهاد دانشگاهی و معاونان و مدیران این سازمان دیدار کرد و از نزدیک با دستاوردهای سازمان ستفا در زمینه اشتغال، کارآفرینی و توسعه فعالیت‌های نوآوران و فناورانه آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نشست و بازدید صمیمانه ضمن تمجید از دستاوردهای مختلف و متنوع جهاد دانشگاهی بویژه سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: خواست همه مردم بویژه فارغ‌التحصیلان توجه به اشتغال و کارآفرینی است و ما تلاش‌های موثر جهاد دانشگاهی در این حوزه را ارج می‌نهیم و تلاش می‌کنیم در بودجه آینده حمایت‌های لازم از برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی این نهاد صورت بگیرد.

دکتر محمد صادق بیجندی، رئیس ستفا نیز صمیمانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حال حاضر سه پارک علم و فناوری و ۲۴ مرکز رشد فناوری در سراسر کشور دارد و غالب فعالیت‌های این نهاد در زمینه ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای اشتغال و کارآفرینی است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) با اشاره به طرح‌های ملی جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، از طرح نوین مشاغل خانگی با ۲۰ هزار اشتغال در ۹ استان و طرح توسعه اشتغال از طریق شرکت هوواوی برای ۳۰ هزار نفر به عنوان طرح‌های مهم این نهاد یاد کرد و گفت: این نهاد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در سطح کشور دارد و آمادگی دارد به عنوان یک نهاد واسط مسئولیت‌های بیشتری در حوزه اشتغال و کارآفرینی برعهده بگیرد.

دکتر فقیه‌زاده مدیرکل امور مجلس جهاد دانشگاهی نیز بر تعامل سازنده جهاد دانشگاهی با مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه فضای خوبی برای حمایت از برنامه جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی وجود دارد.

انتهای پیام/

168 / 31 سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس جهاد دانشگاهی اشتغال جوانان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس جهاد دانشگاهی اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: هنوز بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است اما جداول تخصیص اعلام شده است و این تخصیص نیز با قیودی همراه است؛ در این شرایط چطور می‌شود توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور توقع داشته باشیم؟

وی افزود: از ریاست مجلس می‌خواهیم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند و نه آنکه احساسی عمل کند و هر آنچه که خودش می‌خواهد را در قالب مصوبات سفر یا مباحث دیگر کشور را اداره کند؛ این کار به نوعی زیر سوال بردن کار بنیادین مجلس است. رییس مجلس در این زمینه به سازمان برنامه تذکر دهد و اگرنه موجب تضییع حقوق بسیاری از شهرستان‌های محروم و مظلوم می‌شوند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با انتقاد از تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی در سال زراعی جاری، خواستار پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری گفت: حتماً با سازمان برنامه صحبت می‌کنیم که طبیعتاً برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بند ب ماده ۱۸۲ طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنا قرار دهد.

وی تاکید کرد: اگر تخصیصی داده‌شده نیز علی‌الحساب است

دیگر خبرها

  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی