Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- وزير امور خارجه در واکنش به حمله تروريستي امروز در چابهار تاکيد کرد: ايران تروريست ها و اربابانشان را به دست عدالت خواهد سپرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محمدجواد ظريف در حساب توييتري خود نوشت: تروريست هايي که از خارج کشور پشتيباني و حمايت مي شوند مردم بي گناه را در چابهار به شهادت رسانده و مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظريف در اين پيام تاکيد کرد: همانگونه که در گذشته به روشني گفته ايم اين جنايات بي مکافات نخواهد ماند. در سال 2010، نيروهاي امنيتي ما افراط گراياني را از مسير امارات متحده عربي رديابي کرده و به دام انداختند. سخنانم را به ياد داشته باشيد: ايران تروريست ها و اربابانشان را به دست عدالت خواهد سپرد.
به گزارش ايرنا در عمليات انتحاري امروز تروريست ها به مقر انتظامي شهرستان چابهار حمله کردند. در اين عمليات 2 نفر از هموطنان شهيد و 40 تن مجروح شدند. هنوز شخص يا گروهي مسووليت اين حمله را بر عهده نگرفته است.
‌سيام**9402**2017
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل