Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:18:06 GMT

میعاد لطفی قهرمان دور چهارم تور تنیس روی میز کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۱۵۱۸

میعاد لطفی قهرمان دور چهارم تور تنیس روی میز کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی چهارمین تور تنیس روی میز ایرانی عصر امروز میان «حمیدرضا طاهرخانی» از قزوین و «میعاد لطفی» از تهران انجام شد که در نهایت «میعاد لطفی» با کسب نتیجه چهار بر سه قهرمان شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، نمایندگان استان تهران با عبور از سد حریفان خود مثلث نهایی را تشکیل دادند در این رقابت ها «امیر حسین هدایی» موفق شد از سد «محمد فرقدانی» عبور کند و «میعاد لطفی» هم از سد «محمد علی روئین تن» عبور کرد، این در حالی است که «آرمان حاجی ئی» دیگر نماینده استان تهران در این مرحله دست به کار بزرگی زد و توانست «افشین نوروزی» کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشور را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو بردارد و راهی نیمه نهایی شود، دیگر چهره حاضر در این مرحله «حمیدرضا طاهرخانی» از قزوین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات که از روز دوشنبه هفته جاری در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان آغاز شد، ۱۳۰ تنیسور از  ۲۳ استان شرکت داشتند.

کد خبر 4477893

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان تنیس روی میز منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰

* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898402

دیگر خبرها

  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات