Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:24:23 GMT

فوتبال جهان| دروازه‌بان ملی‌پوش یک مهاجم گلزن شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۱۶۷۳

فوتبال جهان| دروازه‌بان ملی‌پوش یک مهاجم گلزن شد

فوتبال جهان - دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال لهستان با تغییر پست خود به یک مهاجم گلزن و تمام‌عیار تبدیل شده است. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اونت لهستان، اوسکار پوگوژلتس تا چند سال قبل دروازه‌بان تیم مطرح لژیا ورشو و تیم زیر 17 سال لهستان بود که حتی به مقام چهارمی قهرمانی اروپا نیز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این دروازه‌بان لهستانی به یک مهاجم تبدیل شده و برای تیم المپیک گوشچین در لیگ دسته‌چهارم گلزنی می‌کند. دروازه‌بان پیشین تیم ملی لهستان از حضور در خط حمله و گلزنی احساس خوشایندی دارد.

اوسکار پوگوژلتس در دوره پاییزه لیگ دسته‌چهارم لهستان برای تیمش 5 گل به ثمر رساند و 9  پاس گل داده است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال لهستان در این رابطه می‌گوید: من بیشتر از دروازه‌بانی دوست داشتم با توپ بازی کنم. درون دروازه ناآرام بودم و پس از مدتی سعی کردم با همبازیانم فوتبال کنم. از بازی در خط حمله لذت می‌برم و آرامش دارم.

اخراج سرمربی و فروش تیم فرشاد احمدزاده

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود

واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چند روز پس از انتشار گزارش تازه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) در مورد حمله به فرودگاه کابل در جریان روند تخلیه، واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد «عبدالرحمان اللوگری» که از او به‌عنوان عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل یاد می‌شود،  توسط آمریکا از هند وارد افغانستان شده بود.

این نشریه آمریکایی به نقل از برخی اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا گزارش داد اللوگری در سال 2017 هنگام تلاش برای انجام یک حمله در هند بازداشت و سپس توسط آمریکا به افغانستان انتقال داده شده بود.

بر اساس این گزارش، وی از زندانی به زندان دیگر منتقل شد تا اینکه در ژانویه 2021 به زندان بگرام، بزرگترین پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی، انتقال داده شد.

بر اساس گزارش سنتکام، طالبان 11 روز پیش از حمله انتحاری فرودگاه کابل، در حین تصرف قدرت این زندانی را به‌همراه دیگر زندانیان آزاد کرده بود.

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کردجزئیات حادثه فرودگاه کابل؛ آمریکایی‌ها مردم را به گلوله بستندپنتاگون: طالبان طراح حمله به فرودگاه کابل را کشته است

سنتکام درحالی مدعی است که در حین سقوط جمهوریت، اعضای داعش توسط طالبان از زندان آزاد شدند که طالبان می‌گویند مقامات دولت سابق افغانستان در زمان به قدرت رسیدن آنها زمینه فرار داعش‌های زندانی را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس