Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکیری از پیروزی پر زحمت تیمش مقابل شرابی‌ها می‌گوید.

طرفداری- پس از این که لیورپول شکست مقابل برنلی را با برد عوض کرد، ژردان شکیری تاکید کرد که تیمش باید به ارائه بازی‌های هجومی ادامه دهد.

به گزارش اسکای، لیورپول طی نیم ساعت پایانی بازی خود در ترف مور سه گل زد. شکیری که در دقیقه ۹۱ گل پایانی تیمش را به ثمر رساند، پس از بازی اظهار داشت:

باید در این بازی‌ها شجاع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که مالکیت توپ بسیاری خواهیم داشت اما بدیهی است که باید خوب هم دفاع کنیم. او (کلوپ) در بین دو نیمه گفت که باید حضور پر رنگ‌تر و واضح‌تری در بازی داشته باشیم و همچنین بیشتر توپ را پس بگیریم چون خیلی از اوقات به جای رو به جلو بازی کردن، عقب نشستیم. آرامش خودمان را حفظ کردیم، در تلاش بودیم تا در جریان بازی بمانیم و در نهایت لایق برنده شدن بودیم.

 

خلاصه بازی برنلی 1-3 لیورپول

شکیری با توجه به فاصله کم بازی‌ها و مصدومیت‌های احتمالی، امیدوار است تا به بازیکنان کمتر میدان دیده هم در بازی‌های پیش رو فرصت برسد. 

واضح است که کار کردن برای بازیکنانی که مدت‌ها است بازی نکرده‌اند، آسان نیست و از همین رو در نیمه اول به فرصت نیاز داشتند تا با بازی کنار بیایند. اما در ادامه بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و می‌توانید ببینید ما تیمی خیلی قوی داریم که همه می‌توانند در آن بازی کنند. کلوپ هم گفت این بازی خیلی مهمی بود که برای هفته‌های پیش رو به بسیاری از بازیکنان اعتماد به نفس بخشید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال