Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:25:47 GMT

نماینده مجلس: کشتی ملایر باید همچنان مدال آور باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۱۹۲۲

نماینده مجلس: کشتی ملایر باید همچنان مدال آور باشد

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ورزش کشتی این شهرستان در میادین جهانی و المپیک گفت: سزاوار است کشتی ملایر کماکان همانند گذشته در میادین ورزشی مدال آور باشد.

به گزارش ایرنا، محمد کاظمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از نام آوران و حامیان ورزش ملایر اظهار داشت: ورزش ما در مدال آوری و قهرمانی نسبت به سال های گذشته عقب مانده است که باید این وقفه جبران شود و حرکت های خوبی در کسب قهرمانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی فرهنگ را مساوی اخلاق دانست و افزود: شهرت ملایر به عنوان شهر اول فرهنگی استان، مرهون اخلاقی است که ورزشکاران ترویج می دهند و پیشکسوتان ورزش همواره اخلاق را به ورزشکاران توصیه می کنند.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بیان کرد: تلاش من نیز در مجلس شورای اسلامی بر این است که همواره شان و جایگاه فرهنگی ملایر را حفظ کنم و این امر در نطق ها، برخوردها، رفتار و پیگیری های مسایل شهرستان مشهود است.
کاظمی ملایری ها را مردمی قدرشناس و متدین دانست و افزود: ملایری ها قدرشناسی خود را با حضور پای صندوق های رای نشان داده اند که در این زمینه با نیت خدمت به مردم، هیچ دلیلی برای اختلاف وجود ندارد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور ادامه داد: با وجود همه تلاش ها، آنگونه که در شان مردم است خدمات قابل توجهی به مردم ارایه نشده است که بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و بخشی نیز به سوء مدیریت ها برمی گردد.
کاظمی همچنین به پیشرفت های ملایر در حوزه های مختلفی همچون بهداشت و درمان، عمران و بهسازی روستاها، راه و بویژه ورزش اشاره کرد و افزود: تلاش ما همواره بر این است تا بتوانیم برای ساخت و تکمیل اماکن ورزشی، تامین تجهیزات و کمک به هیات های ورزشی و ورزشکاران اعتبارات و امکاناتی را جذب کنیم.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مهدی رضایی» رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از زمان ورود بسیار پرتحرک عمل کرده است، اظهار داشت: ورزش ملایر باید همچنان پویا و با نشاط باشد.
کاظمی گفت: اوایل سال آینده ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که عملیات اجرایی آن به دلیل کمبود اعتبارات بسیار طولانی شد، بهره برداری می شود.
وی ثبت ملی مبل و منبت و ثبت جهانی انگور ملایر را 2 اقدام مهم و ماندگار طی سال گذشته و امسال عنوان کرد و افزود: ثبت جهانی انگور ملایر برند مهم و جایگاه بسیار بالایی برای ملایر است که باید حفظ و نگهداری شود.
کاظمی ادامه داد: به دنبال ثبت جهانی انگور ملایر، در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، از وی درخواست کردیم اعتبار ویژه ای به پژوهشکده انگور و کشمش ملایر اختصاص یابد تا متناسب با ثبت جهانی بتوانیم در جهت فرآوری، تولید و ایجاد باغ های مناسب تلاش کنیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال ثبت جهانی مبل و منبت ملایر هستیم تا در فرصت باقیمانده بتوانیم این کار مهم را به سرانجام برسانیم.
کاظمی یادآور شد: به همین منظور بزودی معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به ملایر سفر می کند.
وی همچنین درخواست کرد: نارسایی ها و نیازهای حوزه ورزش ملایر بررسی و اعلام شود تا بتوانیم برای حل آنها پیگیری های لازم را انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران و حامیان ورزش ملایر روز پنجشنبه با حضور مسئولان، نمایندگان، ورزشکاران و خانواده های آنان در سالن فرهنگی و هنری ارشاد این شهر برگزار و از 195 نام آور و حامی ورزش این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این آیین ورزشکار ملایری «محمدجواد بشیری» قهرمان کباده کشور حرکت های نمایشی اجرا کرد.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تجليل از قهرمانان ورزش كشتي نماينده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس