Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:00:06 GMT

رئیس سابق فدراسیون های کاراته و ووشو درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۲۰۰۵

رئیس سابق فدراسیون های کاراته و ووشو درگذشت

تهران- ایرنا- «بهزاد کتیرایی» رئیس سابق فدراسیون های کاراته و ووشو امروز (پنجشنبه) پس از یک دوره مبارزه سخت با بیماری، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، کتیرایی از مدیران موفق وزارت ورزش و جوانان که جانباز هشت سال جنگ تحمیلی نیز بود، از مدتها پیش به دلیل سرطان و مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری بود و پس از یک دوره سخت بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در طی این مدت به پنج مرحله شیمی ‌درمانی جواب داد اما در مرحله ششم به علت ضعف جسمانی موفق به ادامه شیمی‌ درمانی نشد و در نهایت، امروز در سن 59 سالگی به دیار باقی شتافت.
کتیرایی، سابقه فعالیت به عنوان رئیس فدراسیون ووشو، مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنیی، رئیس فدراسیون کاراته و مدیر تربیت بدنی سازمان صدا و سیما را در کارنامه داشت.
گروه ورزشی ایرنا این مصیبت را به جامعه ورزش و خانواده کتیرایی تسلیت می گوید.
ورزشی**3991**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بهزاد كتيرايي كاراته درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته