Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: براساس گزارش ارزیابی‌ مرکز بازرسی وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارائی و ارتباطات‌وفناوری اطلاعات، این بانک با کسب بیش از 96 درصد از کل امتیاز ممکن در زمینه عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان بانک برتر دولتی کشور شده است.

به گزارش صدای ایران وی افزود: درراستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرائی کشور، همه ساله فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه ها در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی اجرا می‌شود که این بانک با کسب 1667 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارائی و 1534 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نظر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بهترین بانک در بین بانک‌های دولتی کشور معرفی شده و از سوی مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش‌ها کارکنان و مدیران این بانک که در کسب این افتخار تأثیرگذار بوده‌اند تقدیر بعمل امده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرحی تأکید کرد: انجام مطلوب فعالیت‌های مربوط به توسعه دولت الکترونیک، استفاده کامل از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات، حضور مستمر در جلسات و همکاری و پیگیری مناسب در انجام امور ارزیابی عملکرد دستگاه و رشد مناسب در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد از نقاط قوت عملکرد پست بانک ایران در این ارزیابی‌های بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، طی روزهای گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید.و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد