Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@14:56:31 GMT

یک پرسپولیسی جانشین ساکت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۲۱۴۳

مهدی تاج با قبول درخواست محمدرضا ساکت و ضمن تقدیر از زحمات ایشان، بنا به اهمیت عدم توقف فعالیت های اداری و اجرایی روزمره فدراسیون فوتبال از مورخ ۹۷/۹/۱۵، ابراهیم شکوری را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.

در قسمتی از حکم شکوری آمده است: امید است با اتکال به خداوند بزرگ نسبت به انجام فعالیت های تعیین شده اقدامات لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است وی جایگزین محمدرضا ساکت شده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال جانشین پرسپولیسی منصوب ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه با اشاره به عملیات تنبیهی وعده صادق گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری صورت بگیرد پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد.
آقای کنعانی افزود: همانطور که خود دولت آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد بیش از بیست کشور تلاش کردند مانع اقدام عملیاتی مشروع ایران علیه این رژیم شوند، اما در عمل راه به جایی نبردند و رژیم متجاوز پاسخی را که لازم بود دریافت کرد.


کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی پاداش به یک رژیم جنایتکار است
آقای کنعانی درباره مصوبه اخیر کنگره آمریکا و کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی گفت: دولت آمریکا از ابتدای بحران متاسفانه بخشی از بحران بوده است و اگر حمایت‌های نامحدود آمریکا نبود اساسا رژیم امکان تداوم حتی یک روز از جنگ را نداشت. مصوبات جدید و مایه تاسف دولت آمریکا در ارائه کمک‌های مالی و نظامی به رژیم چیزی جز پاداش آمریکا به یک رژیم جنایتکار نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جهان نسبت به این اقدام آمریکا قضاوت خواهد کرد. دولت آمریکا اعتبار ملت خود را در کنار رژیمی قرار داده که هیچ پیروزی غیر از ۳۴ هزار کشته برجای نگذاشت. آیا ملت آمریکا می‌پذیرند که دولت آمریکا اعتبار آنان را در کنار رژیم صهیونیستی قرار دهد! آمریکا روی اسب بازنده شرط بندی کرده است.


ایران متعهد به قوانین بین‌المللی در حوزه هوانوردی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش‌های رسانه‌ای درباره فعالیت نظامی هواپیمای هما را رد کرد و گفت این شرکت و سایر شرکت‌های هواپیمایی ایران صرفا در راستای فعالیت‌های غیرنظامی و تحت قوانین بین‌المللی فعالیت می‌کنند و در هیچ یک از مسیر‌های هوایی مطرح شده‌ای که ادعا شده٫ چنین فعالیت‌های نظامی انجام نگرفته و ایران متعهد به قوانین بین‌المللی در حوزه هوانوردی است.

 

 

دیگر خبرها

  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان