Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- معاون اول رییس جمهوری اقدامات تروریستی را که با هدف تفرقه افکنی در صفوف ملت ایران توسط دشمنان طراحی و اجرا می شود، محکوم به شکست دانست وتاکید کرد: این قبیل اقدامات عزم جمهوری اسلامیی ایران را برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه گروه سیاسی ایرنا از پایگاه خبری معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی چابهار، شهادت دو نفر از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروحیت تعدادی از هموطنان بیگناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
«یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می انجامد.»
در ادامه پیام جهانگیری آمده است: ضمن تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا در عملیات انتحاری امروز تروریست ها به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله کردند. در این عملیات 2 نفر از هموطنان شهید و 40 تن مجروح شدند.
‌سیام**9402**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون اول حادثه تروريستي چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت/ باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود