Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان زرند از کسب مقام سومی بانوان زرندی در مسابقات رول بال بانوان کشور خبر داد. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا بهجتی در مراسم اختتامیه مسابقات کشوری رول‌بال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرند، با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی شهرستان زرند برگزار شده است، اظهارداشت: در این دوره از مسابقات 60 شرکت‌کننده در قالب 5 تیم از استان‌های البرز، تبریز، فارس، مازندران و کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| زمین چمن مصنوعی فوتبال ده‌زیار کرمان افتتاح شدکرمان| عدم تخصیص اعتبار ورزشی جای گلایه از سازمان برنامه و بودجه داردزورخانه بین‌المللی و پیست دوچرخه سواری کرمان با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود

وی با عنوان اینکه تیم مازندران و تیم تبریز به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول و دوم این دوره از مسابقات شدند، گفت: تیم زرند که به عنوان نماینده استان کرمان در این دوره از مسابقات برای نخسین‌بار شرکت کرده بود به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند با بیان اینکه، در این دوره از مسابقات تیم زرند را ساجده رحمانی، الهام ده‌خدادادی، زینب عربپور، زهراقلیزاده، فاطمه قلیزاده، فاطمه اسلامی، فاطمه حسنخانی، مریم زمانی، نرجس مومنی، زهرا اسدی، الناز اسلامی با مربیگری نجمه سادات حسینی تشکیل داده بودند، عنوان کرد: این مسابقات در سالن 22 بهمن زرند برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که بین آنها نام دانیال غفوریان دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می‌خورد.

وی که دارنده مقام نخست استانی و سوم کشوری در رشته کوراش و مقام دوم کشوری کشتی آلیش در گنبدکاووس نیز بوده از سال ۹۸ ورزش حرفه‌ای را زیر نظر جواد عجم رئیس فدراسیون او- اسپرت کشور آغاز کرده است.

غفوریان هدف غایی خود را حضور در قابت‌های آسیایی مالزی ۲۰۲۴، جهانی کاستاریکا ۲۰۲۴ و جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۴ و در نهایت قهرمانی جهان می‌داند و مشوق‌های خود را نیز در این راه خانواده و برادرش که وی نیز دارای مقام کشوری در این رشته و عضو تیم ملی است، می‌داند.

به گزارش آنا، او- اسپرت شامل سه رشته اصلی در بخش مبارزه‌ای، عبور از موانع و تعقیب و گریز است. اردوی آمادگی تیم ملی اواسپرت از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در ارومیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • اتفاقی نادر در برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد