Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی اگر شما بهترین لباس‌ها هم به تن کرده باشید، بدون داشتن اکسسوری نمی‌توانید استایل تان را کامل کنید. همانطور که اکسسوری‌های مناسب می‌توانند ظاهر شما را جذاب‌تر کنند، انتخاب اشتباه اکسسوری نیز می‌تواند از زیبایی ظاهرتان بکاهد. به عنوان مثال اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانند سن شما را بیشتر از آنچه هستید نشان دهند، اگر دوست دارید بدانید که آن‌ها کدامند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گوشواره‌های سنگین



گوشواره‌های بزرگ و سنگین یکی از اکسسوری‌هایی ست که سن شما را بیشتر نشان می‌دهد. چرا؟ زمانی که شما گوشواره‌ای سنگین و بزرگ را از گوش هایتان آویزان می‌کنید، در واقع تمام توجهات را به سمت آن‌ها جلب کرده اید. البته دیگران نه تنها به سمت گوشواره‌های شما، بلکه پس از آن توجه شان به سمت گردن تان نیز جلب می‌شود. گردن هم یکی از جا‌هایی ست که به دلیل پوست نازکی که دارد خیلی زودتر از دیگر جا‌ها چروک شده و سن واقعی را نشان می‌دهد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید که از سن تان بیشتر به چشم آیید، از انداختن گوشواره‌های بزرگ و سنگین خودداری کنید.

ست جواهرات



اگر سن تان بالا رفته و دوست دارید که با ترفند‌هایی جوان‌تر به نظر آیید، باید از گذاشتن ست‌های جواهرات خودداری کنید. اگر چه دمده نشان دهد؛ بنابراین به جای این که ست‌های کاملا یک جور بیاندازید، سعی کنید که جواهرات مختلف را با هم ترکیب کنید و استایلی به روز و مدرن داشته باشید.

رنگ جواهرات



آیا هنگام انداختن جواهرات به جنس یا رنگ آن‌ها دقت می‌کنید؟ جواهرات نقره‌ای یا طلایی، کدامیک مناسب شماست؟ قبل از انتخاب میان این دو باید به رنگ پوست تان دقت کنید. آیا تن پوست تان گرم است یا سرد؟ اگر پوستی گرم دارید، اما جواهراتی سرد را انتخاب کنید، سن شما بیشتر نشان داده می‌شود؛ بنابراین افرادی که تن پوستی سرد دارند باید جواهرات نقره‌ای و آن‌هایی که تن گرم دارند باید رنگ طلایی را انتخاب کنند.

سنجاق سینه



سنجاق سینه یکی از اکسسوری‌های کلاسیکی ست که معمولا آن را روی لباس مادربزرگ هایمان دیده ایم. از این رو اگر شما این اکسسوری را استفاده کنید، سنتی و دمده به نظر می‌آیید. به جای آن بهتر است که از اکسسوری دیگری برای بستن لباس تان استفاده کنید تا در کاهش سن تان نیز موثر باشد.

مروارید



مروارید یکی از زیورآلاتی ست که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه طرفداران خاص خود را دارد، اما اگر شما می‌خواهید که از سن واقعی تان بیشتر به نظر نرسید، بهتر است که دور این مدل جواهرات را خط بکشید یا به جای آن از جواهراتی استفاده کنید که ترکیبی از مروارید و چیز‌های دیگر دارد.

عینک



شما نمی‌توانید دور عینک‌های طبی خود را خط بکشید، درست است؟ اما حداقل می‌توانید که در انتخاب مدل آن خلاقیت بیشتری به خرج دهید. هیچ چیز بیشتر از یک عینک طبی با فریم قدیمی شما را مسن‌تر از سن تان نشان نمی‌دهد؛ بنابراین فریمی انتخاب کنید که مدرن و به روز باشد.

طرح‌های شلوغ ناخن



طرح‌های شلوغ ناخن مخصوص تینیجر‌ها و دختران جوان است و برای خانم‌های مسن انتخاب مناسبی نیست. از آنجا که افزایش سن روی دست‌ها بیش از جا‌های دیگر خودش را نشان می‌دهد، بهتر است که از طرح‌های شلوغ و رنگ‌های جیغ ناخن که تمام توجهات را به سمت دست‌ها جلب می‌کند، خودداری کرد. به جای آن طرح‌های ساده ناخن را انتخاب کنید که هم زیبا و شیک است و هم سن شما را کمتر نشان می‌دهد.

گوشواره گرد طلایی



حتما شما هم چند جفت گوشواره گرد بزرگ به رنگ طلایی در کشوی اکسسوری هایتان دارید. بدانید که این مدل گوشواره مربوط به دهه ۹۰ میلادی ست و به ظاهر شما سبکی سنتی و کلاسیک می‌دهد؛ بنابراین اگر دوست دارید که مدرن، به روز و به تبع جوان‌تر از سن تان به چشم آیید، از انداختن این مدل گوشواره‌ها خودداری کنید.   منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک اکسسوری گوشواره سنجاق سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان

ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان

دیگر خبرها

  • چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟
  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • آمارها نشان از تورم بیشتر نسبت به سال قبل دارد
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • یک دهه تورم اقتصادی و رکود فکری در گیشه
  • مبارز خود را انتخاب کنید (عکس)