Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو ومسوول روابط عمومی کل سپاه در حاشیه همایش تبیین تاریخ ورامین انقلابی درباره عملیات تروریستی چابهار، اظهار داشت: گروهک های تروریستی عمدتا با سرویس های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح حادثه امروز در چابهار، اظهار کرد: در این مورد نیز یک خودرو انتحاری تلاش کرد خود را به مقر نیروی انتظامی در چابهار وارد و تلفاتی ایجاد کند، اما قبل از این که اقدام خاصی انجام دهد به همت ماموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفت.

وی افزود : در اثر انفجار این خودرو تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

سردار شریف در ادامه خاطرنشان کرد : این حملات تروریستی پاسخ های کوبنده ای در پی دارد و علاوه بر تلفات میدانی که این افراد می دهند رهگیری و گروه های پشتیبان کننده آن ها نیز تنبیه می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تهدید های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: در اکثر مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی، پیچیده ترین طرح های نظامی و غیر نظامی آمریکا برضد مردم ایران شکست خورد و پاسخ ثابت و مداوم مردم، رهبر معظم و نیروهای مسلح ما این بود که ما قادریم از منافع، جغرافیای کشور و حامیانمان دفاع کنیم.

سخنگوی سپاه  پاسخ عینی به تهدیدات دشمن را برگزاری رزمایشهای سپاه وارتش دانست و گفت: مهمترین جنبه این رزمایش ها بازدارندگی بود تا دیگر شاهد تهدیدات دشمن نباشیم.

سردار شریف با بیان اینکه تهدیدات مختلف آمریکا فقط برای عربستان و رژیم صهیونیستی مصرف دارد افزود: مردم ما به اینگونه یاوه گویی ها عادت کرده اند، با این وجود همه امکانات مورد نیاز برای پاسخ محکم به نیروهای متجاوز را داریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است