Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار با بیان این مطلب گفت: این تیم تروریستی اهداف کوری را دنبال می کردند و قصد حمله به ستاد انتظامی چابهار را داشتند که با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه می شوند.
سردار قنبری افزود: در این حمله، یکی از نیروهای انتظامی به سوی خودروی مهاجم تیراندازی می کند و عوامل تروریستی خودرو را منفجر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: براثر انفجارخودرو، دو تن از نیروهای شجاع انتظامی به شهادت می رسند و 4 نفر دیگر نیز مجروح می شوند که حال آنها مساعد است.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: سرنخ هایی از این عوامل تروریستی به دست آمده که با هماهنگی قرارگاه قدس سپاه در حال تعقیب هستیم.
مولوی بزرگ زاده امام جمعه موقت چابهار ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، برای شهدا علو درجات و برای مجروحین سلامتی را از خداوند متعال خواستار شد.
اقشار مختلف مردم چابهار، طوایف و علما و روحانیون استان هم این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شجاعت حادثه تروریستی چابهار انتحاری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888335

دیگر خبرها

  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش