Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@07:43:29 GMT

پیام جهانگیری در پی انفجار تروریستی چابهار

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۲۹۸۵

ساعت 24- اسحاق جهانگیری در پیامی با ابراز تاسف نسبت به حادثه تروریستی در چابهار، شهادت دو تن از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام معاون اول رییس‌جمهوری کشورمان به شرح  زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه‌افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می‌شود، محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می‌انجامد؛ ضمن آنکه عزم جمهوری اسلامی ایران را نیز برای مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد کرد.

با تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به خصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور»

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه