Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- وزارت دفاع الجزایر امروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق به کشف یک انبار اسلحه تروریست ها در جنوب این کشور شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و از جمله 11 موشک هوا به زمین از این محل کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع الجزایر افزود، این 11 موشک ضد تانک و 57 میلی متری است و از منطقه برج باجی مختار واقع در مرزهای جنوبی این کشور کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع الجزایر همچنین روز گذشته 11 مخفیگاه تروریست ها را در مناطق شمالی این کشورکشف و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و سه بمب دست ساز در آن کشف و ضبط کرد.
وزارت دفاع الجزایر پیش از این نیز در بیانیه ای در خصوص عملیات مبارزه با تروریسم در ماه نوامبر اعلام کرده بود، طی این ماه دو تروریست به دست نیروهای ارتش کشته شده، دو تروریست دیگر دستگیر شدند و 9 تروریست نیز خود را تسلیم نیروهای ارتش کردند.
بر اساس این بیانیه سه خانواده تروریست ها متشکل از 12 نفر نیز خود را تسلیم نیروهای امنیتی کردند و 27 عنصر پشتیبان تروریست ها نیز دستگیر شدند.
این بیانیه می افزاید، در این ماه 47 مخفیگاه تروریست ها شناسایی و ویران شد و 20 کیلوکرم مواد شیمیایی که در ساخت بمب کاربرد دارد، از مخفیگاه تروریست ها کشف و ضبط شد.
ارتش الجزایر طی این ماه همچنین 26 قبضه اسلحه، یک قبضه خمپاره انداز، 41 گلوله 105 میلیمتری ضد تانک ، 12 هزار و 56 فشنگ و همچنین 114 بمب دست ساز از مخفیگاه تروریست کشف و ضبط کرد.
خاورم **2041**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد الجزاير وزارت دفاع تروريست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها