Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر خواستار تعیین زمان و مکان دیدار مردمی ظرف ٤٨ ساعت آینده از سوی عبدالله سامری برای پاسخ به پرسش‌های مطالبه گرایانه دانشجویان شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر خواستار تعیین زمان و مکان دیدار مردمی ظرف ٤٨ ساعت آینده از سوی عبدالله سامری برای پاسخ به پرسش‌های مطالبه گرایانه دانشجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهید بهشتی: «دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.»

خطاب به محضر جناب آقای عبدالله سامری نماینده مردم شریف خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی

نیک مستحضرید طی هفته‌ای که گذشت، در نامه رسمی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر، در آستانه روز مجلس شورای اسلامی از شما جهت شرکت در یک نشست عمومی با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف بررسی و ارائه عملکردتان در قالب پرسش و پاسخ دعوت نمودیم؛ اما مع‌الاسف جنابتان با بی‌اعتنایی به این درخواست دانشجویان مطالبه‌گر و عدم ارائه پاسخ رسمی به درخواست این شورا که عصاره نخبگان دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان است، نشان دادید شما نیز که خود را فردی مطالبه‌گر و ارزشی تلقی می‌کنید، از در مذان پرسش و پاسخ قرار گرفتن در مقابل دیدگان عموم مردم ولایت مدار خرمشهر می‌هراسید.

از این رو و از آنجایی که متاسفانه دسترسی عموم مردم به جنابعالی جهت طرح سوال از عملکردتان به واسطه عدم حضور شما در مجامع عمومی و آیین‌های انقلابی شهرستان از جمله استقبال از شهدا، یادواره‌های شهدا، راهپیمایی‌ها، نماز جمعه‌ها و... بسیار محدود است، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر بعنوان فراگیر‌ترین تشکل دانشجویی در سطح دانشگاه‌های شهرستان خرمشهر با توجه به ناتوانی مجموعه تحت اختیار شما جهت تعیین زمان و مکان یک دیدار مردمی، از شما دعوت می‌نماید تا با احترام به نخبگان دانشگاهی و عموم مردم شریف شهرستان، ظرف ۴۸ ساعت آینده زمان و مکان عمومی پیشنهادیتان جهت پاسخ به پرسش‌های مطالبه‌گرایانه دانشجویان را اعلام نمایید، در غیر اینصورت این شورا با پشتوانه ساختار‌های قانونی، این حق را بر خود محفوظ می‌داند که اقدامات آتش به اختیار دیگری را در نظر بگیرد؛ و السلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده خرمشهر پاسخ به دانشجویان شهرستان خرمشهر پاسخ به دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین