Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@17:22:14 GMT

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۳۵۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در نشست نقد و تبادل نظر با رسانه های استان کرمان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در بهمن ماه خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله شناسایی شده که ۹۰ نفر آنان متعلق به شهر کرمان است که برخی از آنان دارای کرامات فراوانی هستند و  هم اکنون در حال شناسایی خانواده آنها هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه امسال گفت: برنامه هایی شامل بازی رایانه ای، طراحی سایت و انیمیشن های خاص، در قالب ۲ کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی برای این کنگره تدارک دیده شده است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان همچنین از ایحاد کمیته های اندیشه ورز، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، فرهنگی، مطالبه گری و فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: علاقمندان عضو بسیج رسانه می توانند در هر کدام از این کمیته ها ثبت نام نموده و مشغول به فعالیت شوند.
وی از برگزاری  نشست سالانه بسیج رسانه خبر داد و بیان داشت: اولین نشست در ۲۱ آذرماه با حضور اساتید مطرح و طراز اول کشوری همچون استاد “سید بشیر حسینی” برگزار خواهد شد.
کارآموزیان به برگزاری جشنواره رسانه های برتر استان کرمان تحت عنوان “جشنواره ابوذر” اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای امسال فراخوان داده شده و اکثر رسانه ها آثار خود را ارسال نموده که داوری آن نیز ۸۰ درصد انجام شده است.
وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر همزمان با یادواره شهدای رسانه در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کارآموزیان، برگزاری همایش علمی تحت عنوان “نقش رسانه های نوین در شکل دهی نمادهای اجتماعی و اقتصادی ” را از دیگر برنامه های بسیج رسانه عنوان کرد.
وی گفت : بزودی اردوهای جهادی و بازدید رسانه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال برگزار خواهد شد.
رئیس بسیج رسانه همچنین از “طرح شهید ارغوانی” تحت عنوان “پیوند رسانه و صنعت” خبر داد.
کارآموزیان گفت: قرار است بزودی سانس های والیبال برای آقایان و خانم ها ، شنا و تیراندازی مختص خانم ها به شرط به حد نصاب رسیدن از طرف بسیج رسانه برگزار شود.
وی به طرح ” ایران یار” اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی و قشر کارگری با برگزاری دلنوشته، انشاءو نقاشی در بین فرزندان رسانه با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد.
کارآموزیان در انتها از برگزیدگان اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی علی الخصوص تیم انیمیشن کرمان که حائز رتبه برتر کشوری شده بود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد