Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تریبون‌های نماز جمعه شهر‌های مختلف استان خراسان جنوبی این هفته میزبان دانشجویان فعال در بسیج دانشجویی است، شایان ولی پور مطلق،دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجندخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان‌های خراسان جنوبی قرار است، 3 تن از فعالین بسیج دانشجویی به سخنرانی بپردازند،، بر این اساس ابوالفضل دهشوری نماینده بسیج دانشجویی فردوس، سخنران پیش از خطبه‌ی این شهرستان خواهد بود.


همچنین سعید پشیمان ، نماینده بسیج دانشجویی قائنات در این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد، رضا شکوفه نماینده بسیج دانشجویی طبس هم در این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.


سخنرانی و حضور نمایندگان دانشجویی در نماز جمعه بی شک می‌تواند در مطرح کردن مطالبات مردم و ایرادات -اقدامات و سیاست‌های دولت مفید و موثر باشد، سخنان و مطالباتی از جنس مردم که می‌تواند راهبرد‌های مهمی را برای جامعه به وجود آورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند