Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:48:56 GMT

واکنش نیوشا ضیغمی به گزارش ۲۰:۳۰ علیه «ماکان بند»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۴۲۳۱

واکنش نیوشا ضیغمی به گزارش ۲۰:۳۰ علیه «ماکان بند»

رکنا: نیوشا ضیغمی ضمن انتقاد از گزارش ۲۰:۳۰ علیه ماکان بند، بیان کرد که لزومی ندارد خوانندگان پاپ دستگاه‌های موسیقی سنتی را بدانند.

نیوشا ضیغمی در مصاحبه با یکی از رسانه های اینترنتی، به گزارش بخش خبری ۲۰:۳۰ علیه گروه ماکان بند واکنش نشان داد و تاکید کرد که لزومی ندارد خوانندگان پاپ تمامی دستگاه‌های موسیقی سنتی را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به خودش به عنوان یک بازیگر Actor گفت: «مگر من به عنوان یک بازیگر وقتی سر کاری هستم قرار است فیلمبرداری، صدابرداری یا هر کار دیگری را بلد باشم.»

خوانندگان «ماکان بند» مدتی پیش مهمان برنامه «فرمول یک» بودند و در بخشی از این برنامه دستگاه های موسیقی ایرانی را به اشتباه نام بردند که بخش خبری ۲۰:۳۰ نیز گزارشی درباره این اشتباه آنان پخش کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

100 نفر در خوزستان دستگیر شدند پلیس فداکار مانع ورود خودروی عامل انتحاری به مقر نیروی انتظامی در چابهار شد+ عکس ۵ روستای شوش در خطر غرق شدن/ درخواست کمک فوری عربستان در حادثه تروریستی چابهار نقش دارند+ عکس دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... جزییات جدید به همراه اولین عکس ها از حادثه تروریستی امروز / حمام خون در چابهار+فیلم و تصاویر آتش افروز پارک های تهران دستگیر شد / او مردم را به آتش می کشید + فیلم کار کثیف کفتار پیر با پسر جوان بعد از ربودن او+عکس دستگیری دختر و پسر اصفهانی در خانه مجردی / پلیس 3 شهر در تعقیب این دو بودند + عکس هنگامی که به خانه رامین برای مصرف شیشه رفتم آن روی شیطانی اش را نشان داد کتک زدن وحشتناک دانش‌آموز‌ دوم‌ ابتدایی‌ مشهدی توسط خانم معلم بی رحم+ عکس 10 سال زندان برای مدل زیبا و مشهور + عکس پسر مشهدی اگر به دختر موردعلاقه اش نرسد خودکشی می کند پخش فیلم حمل تابوت در مترو / هزینه‌های بالای تشییع جنازه یا قاتلان خونسرد + عکس 50 بار قسم برای تبرئه از قتل مادر / به آغوش کشیدن برادر توسط خواهران در جلسه دادگاه+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor موسیقی سنتی اینترنتی تاکید انتقاد نیوشا ضیغمی عکس ایران فیلم دختر دانش آموز مرد حادثه تروریستی کرمانشاه مرگ تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پراید در روز چهارشنبه یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در بامداد روز چهارشنبه رخ داد و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان شامل 2 مرد 26 و 43 ساله و 2 زن 16 و 18 ساله گزارش شده و یک مرد 62 ساله نیز فوت شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان توسط 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت