Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@10:04:33 GMT

محکومیت قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه حماس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۴۴۹۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما شبکه تلویزیونی الجزیره با پوشش کنفرانس مطبوعاتی هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه گزارش داد: این کنفرانس خبری به منظور محکوم کردن قطعنامه پیشنهادی آمریکا ضد جنبش مقاومت اسلامی حماس برگزار شد. در خلال این کنفرانس؛ همه جریان ها و گروه های سیاسی، این قطعنامه آمریکا را محکوم و تاکید کردند که آمریکا بار دیگر ثابت کرد که همواره در کنار ظالم بوده و ضد مظلومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این آمریکا ثابت کرد که به طور مطلق طرفدار آمریکا و ضد مردم فلسطین است.
در این کنفرانس خبری تاکید شد که در حالی که دولت فعلی آمریکا خود در راس استکبار و استبداد جهانی قرار دارد اما جنبش مقاومت اسلامی را مجرم قلمداد می کند که این اقدام در تناقض با همه قوانین بین المللی است. قوانین بین المللی به همه ملت ها این اجازه را می دهند که از حق خود برای زندگی، دفاع از وطن و میهن، آزادی و استقلال دفاع کنند.
در این بیانیه ای که در این کنفرانس خبری قرائت شد، هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه تاکید کرد که دولت فعلی آمریکا در گذشته و اکنون نه تنها در نوک پیکان شرارت در جهان قرار داشته بلکه به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ در جهان به شمار می رود. آمریکا طرفدار اسرائیل است، آمریکا حقوق مردم فلسطین را نادیده می گیرد و از مظلومان جهان برای دست یابی به حق زندگی حمایت نمی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

"یسری درویش" عضو هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه در این کنفرانس خبری گفت: این هیئت قطعنامه آمریکا ضد جنبش مقاومت اسلامی حماس را محکوم می کند.
درویش گفت: قطعنامه آمریکا ضد حماس، به منظور سرکوب جنبش های مقاومت اسلامی و تروریستی جلوه دادن این جنبش هاست. دولت آمریکا تلاش می کند که مردم فلسطین را از حق طبیعی خود بازدارند و این اقدام آمریکا نقض همه قوانین بین المللی به شمار می رود. این اقدام آمریکا وارونه جلوه دادن همه حقایق و آرمان هاست.
وی افزود: مقاومت مردم فلسطین اقدامی قانونی است که با همه قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد تطابق دارد. این قطعنامه آمریکا علیه حماس بسیار جانبدارانه و در حمایت اسرائیل است از اهداف این قطعنامه این است که آمریکا ائتلافی را در حمایت از اسرائیل تشکیل دهد تا از این طریق بتواند بر مقاومت اسلامی غلبه کند.
درویش گفت: آمریکا قصد دارد یک جنگ جهانی علیه جریان های مقاومت اسلامی به راه بیاندازد. این در حالی است که مقاومت حق طبیعی مردم فلسطین در دفاع از خود می باشد.
این عضو هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه تصریح کرد که محبوبیت جنبش مقاومت اسلامی، از ایمان راسخ این جنبش در مقابله با تروریست برخاسته است.
درویش گفت: ما معتقدیم که مقاومت ما دفاع قانونی از میهن، اعتقادات و مردم فلسطین است. وی افزود: مقاومت تا زمانی که اشغالگری هست حق طبیعی و مسلم ما به شمار می رود.
این عضو هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه گفت: ما از همه کشورها و سازمان های بین المللی می خواهیم که در موضع گیری روشنی از حقوق مردم فلسطین دفاع کرده و در مقابل این قطعنامه آمریکا ضد حماس بایستند. قطعنامه آمریکا علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس و توصیف این جنبش به تروریستی بودن، چراغ سبزی به اشغالگری های اسرائیل و آماده کردن ذهن کشورهای مختلف برای پذیرش تجاوز جدید اسرائیل ضد فلسطین است. مردم فلسطین در دفاع از حق خود ثابت قدم و استوارند و پیوسته در مقابل تجاوز اشغالگران به هر طریقی که قوانین بین المللی اجازه داده، ایستاده و خواهد ایستاد؛ بنابراین مبارزه آنان، نه تنها تروریستی نیست بلکه تروریست عنوانی است که در خور اشغالگران جنایتکار صهیونیستی می باشد.
درویش در پایان گفت: ما از حکومت خودگردان فلسطین درخواست می کنیم که با سرعت موانع موجود بر سر راه وحدت ملی را برداشته و در جهت رفع محاصره غزه گام بردارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطعنامه آمریکا حماس نوار غزه فلسطین راهپیمایی بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق امروز-یکشنبه- اعلام کرد که بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را روز شنبه هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت عراق در بیانیه خود تاکید کرد که این هدف گیری در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتارهای اسرائیل علیه فلسطینیان انجام گرفت.

 مقاومت اسلامی عراق با استفاده از موشک «الارقب» دست به این حمله زده است.

مقاومت عراق تهدید کرد که به نابودی مقرها و مواضع دشمنان ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی عراق روز جمعه نیز یک هدف حیاتی اشغالگران را در بحر المیت با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

همچنین روز پنجشنبه عملیاتی علیه اهداف حیاتی اشغالگران در تل‌آویو و بئرالسبع اشغالی با موشک‌های الارقب و در ام الرشراش اشغالی (سدیروت) با استفاده از پهپاد انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی