Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات ورزشی به وجود هواداران وابسته است و با حضور آنها رقابت‌ها جذاب‌تر می‌شود. تماشاگران در ورزشگاه‌ها اغلب به تشویق تیم محبوب خود مشغول هستند اما گاهی آن‌ها در حال خوشحالی پس از گل یا با چشمان گریان دیده می‌شوند. برخی از هواداران به علت خستگی در صندلی‌های خود به خواب می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران دیگری نیز از کمترین فرصت استفاده می‌کنند و به خواندن پیش از شروع بازی یا بین دو نیمه مشغول می‌شوند. در این میان تماشاگرانی نیز دیده می‌شوند که در حال غذا خوردن هستند. تکنولوژی، دیگر موضوعی است که در سال‌های اخیر بیش از حد در جریان بازی‌ها به چشم می‌آید. تماشاگران موبایل به دست در حال عکس گرفتن و فیلم گرفتن از خود یا بازیکن مورد علاقه یا صحنه حساس بازی هستند. گاهی اوقات آنها با روشن کردن موبایل‌های خود تصاویر زیبایی خلق می‌کنند. در ادامه وضعیت‌های متفاوت هواداران را در ورزشگاه‌ها می‌بینید.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود و تلاش خواهد کرد که شکست بازی رفت در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم را جبران کند. 

دمبله که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در بازی رفت موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و پس از گلزنی هم خوشحالی مفصلی کرد که به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم سابقش خوش نیامد. 

هواداران بارسا معتقد بودند که در طول دوران حضور این بازیکن در این تیم همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط و با وجود مصدومیت‌های متعدد و طولانی از او حمایت کردند و او حتی به خاطر ژاوی و دیگر هم تیمی‌هایش هم نباید چنین واکنشی را نشان می‌داد. 

همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تلافی کردن این رفتار ستاره فرانسوی باشند و برنامه‌های خاصی را برای او در نظر بگیرند و به نظر می‎‌رسد که امشب، شب سختی برای دمبله در ورزشگاه مونتجوئیک باشد، اتفاقی که احتمالا به ضرر پی اس جی که چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود