Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-19@20:22:24 GMT

خاموشی مطلق ایذه براثر صاعقه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۴۵۴۳

خاموشی مطلق ایذه براثر صاعقه

به گفته رئیس اداره برق ایذه، صاعقه موجب انفجار در قسمتی از پست برق ایذه و خاموشی مطلق این شهر شد.ایوب سرشار گفت: دقایقی پس از وقوع صاعقه در شامگاه پنجشنبه، تنها پست برق ایذه به دلیل برخورد صاعقه با خطوط فشار قوی برق دچار آتش سوزی و انفجارهای متوالی شد.

 

او با بیان اینکه این حادثه موجب قطعی برق این شهر شده است، افزود: هم اکنون نیروهای آتش‌ نشانی و ستاد مدیریت بحران در محل حادثه حضور دارند تا ضمن کنترل آتش ‌سوزی، میزان خسارات وارده را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره برق ایذه تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت تاسیساتی که دچار مشکل نشده‌ اند را وارد مدار و برق قسمتی از شهر را وصل کنیم.

درحالی که بارش شدید باران همراه با طوفان و رعد و برق پنجشنبه شب شمال خوزستان را فرا گرفت، این بارندگی ها برای ساعاتی موجب مسدود شدن جاده دزفول - شوشتر شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم بهاری در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران