Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن آقایی بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی شدید و توفان پنجشنبه شب در این شهرستان به چادرها خسارت زد و آبگرفتگی وسایل این عشایر را به همراه داشت.
وی افزود: اوضاع منطقه تحت کنترل است و با کمک نیروهای بخشداری مرکزی، هلال احمر و امور عشایر چادرهای این خانوارها برپا شدند.
بخشدار مرکزی گتوند گفت: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره برق و دیگر نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان هم اکنون در حال خدمات رسانی و امداد رسانی به شهروندان و روستائیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** روستای رودنی در بخش عقیلی گتوند در محاصره سیلاب قرار گرفت
بخشدار عقیلی گتوند نیز بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستای رودنی در این بخش بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محاصره آب قرار گرفت و تردد اهالی این روستا هم اکنون امکان پذیر نیست.
مجید حسنی با بیان اینکه نیروهای بخشداری مرکزی و دستگاه های امدادی، عملیاتی در این نقطه قرار دارند، افزود: آب دو روستا در حال فروکش کردن است و تا ساعاتی دیگر تردد برای این روستائیان امکان پذیر می شود.
وی ادامه داد: بخش زیادی از مزارع کشاورزی از جمله گندم، یونجه و دیگر محصولات کشاورزی روستاهای رودنی و شهید محمدی در بخش عقیلی نیز به زیر آب رفت و دچار خسارت شد.
بخشدار عقیلی گتوند گفت: سه خودرو نیز در منطقه تنگ بید زرد درحوالی روستای پشت درب در محور ارتباطی بخش عقیلی گتوند به بخش عنبر مسجد سلیمان بر اثر بارندگی شدید و سیلاب دچار حادثه شدند که با همکاری شهرداری ترکالکی، نیروهای هلال احمر و بخشداری به این خودروها امداد رسانی شد.
به گزارش ایرنا راه ارتباطی روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا، کوشکک، دوپیران و چغامله در بخش مرکزی و روستاهای دشت بزرگ، محمدی و دهلران در بخش عقیلی گتوند براثر بارندگی شدید، سیلاب و بالا آمدن رودخانه های فصلی قطع شد.
آبگرفتگی معابر و خیابان ها ناشی از بارندگی شدید امروز در گتوند تردد را برای برخی از شهرها و روستاهای این شهرستان بویژه شهر جنت مکان با مشکل مواجه کرد.
بارندگی شدید همراه با تگرگ برای ساعاتی برق گتوند مرکز شهرستان و برخی از مناطق شهرستان را قطع کرد.
گتوند از شهرستان های حادثه خیز در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف خدمات رسانی خودرو راهداری و حمل و نقل جاده کشاورزی محصولات کشاورزی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند