Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: دیدار نساجی برابر سپیدرود را به طور کامل دیدم. این تیم با علی کریمی رفته رفته نتایج خوبی کسب کرده. بازی تک ضرب و دو ضرب خوبی ارائه می کندو در نیمه دوم برابر نساجی هم در فاز حمله خوب بود هم در حفظ توپ و در مجموع با توجه به اینکه همیشه بر روی چمن مصنوعی بازی کرده فوتبال خوبی از خود ارائه می کند و توانست مقابل نساجی هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: علی کریمی با حضورش در سپیدرود اگرچه تنها دو برد کسب کرده اما تیمش شخصیت پیدا کرده و او رفته رفته توانسته نقاط ضعف تیمش را برطرف کند البته تیم او هنوز ضعف دارد ولی مطمئنم با هوشیاری کریمی و زمان تعطیلات نیم فصل او می تواند تیمش را به مرز ایده آل برساند.

سیروس دین محمدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان در دو بازی گذشته خود برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان نتایج خوبی کسب کردند و برخلاف گذشته یک بازی هماهنگ را در دستور کار خود قرار دادند البته اگرچه برخی ها می گفتند زور نفت آبادان به استقلال نمی رسد اما این تیم تلاش زیادی برای گل زدن کرد ولی خط دفاع استقلال همانند دیگر خطوطش عملکرد قابل قبولی داشت و اجازه گلزنی به حریف را نداد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب شفر در آن دیدار، بازی د ادن به جوانان در دقایق پایانی بود و دیدیم که تاثیر خودش هم به جا گذاشت. صیادمنش در دقایق پایانی به میدان آمد و توانست برای آبی پوشان گلزنی هم بکند و من مطمئنم اگر استقلال این روند را ادامه دهد مطمئنا در نیم فصل دوم می تواند موفق شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی پوشان در زمان نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را جذب کنند گفت: با بازگشت شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی شرایط استقلال بهتر خواهد شد. آنها باید یک بازیکن پشت فوروارد جذب کنند و در بخش دفاعی هم به یک هافبک دفاعی نیازمند هستند. در خط حمله نیز استقلال با داشتن تبریزی و باقری شرایط خوبی دارد. استقلال می تواند با جذب دو یا سه بازیکن جدید نقاط ضعفش را برطرف کرده و شروعی پرقدرت در نیم فصل دوم داشته باشد.

دین محمدی در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول گفت: درست است که دو بازی تا انتهای دور رفت مسابقات باقی مانده اما در مجموع عملکرد بازیکنان راضی کننده نبود و نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند. انتقادات از شفر زیاد شد و حالا باید او با درایت کامل نفراتی را جذب کند که در نیم فصل دوم عصای دست او باشند نه اینکه تنها یک نیمکت نشین محض شوند و هیچ پوئن مثبتی برای استقلال نداشته باشند. البته این روزها استقلال به یک خودباوری و اعتماد به نفس دست پیدا کرده و اگر با همین روحیه بتواند سپیدرود و پدیده را شکست دهد مطمئنا آینده ای خوب در انتظار آبی پوشان خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید از استقلال حمایت کنیم تا این تیم بتواند به روزهای خوب گذشته اش باز گردد. مطمئنا با بازیکنانی که آبی پوشان در اختیار دارند این مهم دور از دسترس نخواهد بود و می توانیم دوباره شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشیم.

کد خبر 4477282

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپیدرود رشت سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند