Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید سجادی حسینی در ابتدای این نشست اظهار داشت: در این اثر که ایوب آقاخانی به روی صحنه می‌برد و از نمایشنامه «گربه روی شیروانی داغ» اقتباس شده پدر یک شخصیت کارتن‌خواب بوده و امروز ثروت زیادی دارد که بیماری سختش او را در شرف مرگ قرار داده اما به ثروت بزرگی رسیده و در حالیکه تصور می‌کند رو به مرگ است متوجه می‌شود که بیماری‌اش چندان خطرناک نیست، پس از این اتفاق طمع در وجود این انسان شکل گرفته و از خود خشم و عصبانیتی دوچندان بروز می‌دهد و دوباره متوجه بیماری سختش شده و تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شخصیت برای من بسیار جذاب بود، وقتی ایوب آقاخانی پیشنهاد حضور در این اثر را به من داد بدون معطلی از پیشنهادش استقبال کردم. 

ایوب آقاخانی در ادامه اظهار داشت: من فیلم سینمایی «گربه روی شیروانی داغ» را دوران کودکی وقتی 8 سال داشتم دیدم  که من را بسیار مجذوب خود کرد و در ادامه پدرم با اشاره به اینکه این فیلم ساخته شده از یک نمایشنامه است تئاتر در ذهنم به خوبی شکل گرفت و ذهنم را به سمت خود برد.

وی افزود: حدود 4 سال پس از اینکه این فیلم را دیدم شروع به تعلیم دیدن تئاتر در هر زمینه‌ای کردم و بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را آموزش دیدم.

مشروح کامل این نشست به زودی از خبرگزاری برنا منتشر می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر تئاتر خشم گربه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است