Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه تصمیم رئیس جمهور برای انتقال آب خزر شبیه یک طنز است گفت: لازم است مجمع نمایندگان با وحدت رویه مشکلات مازندران را مرتفع کنند. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: سخنان آقای روحانی بیشتر تمایل به طنز داشته تا اینکه بخواهد یک نظر جدی و کارشناسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان با بررسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان در سال گذشته به طور کامل از دستور کار مجلس خارج شد و طرحی که یک بار با انجام کار کارشناسی رد شده دیگر نیازی به اقدام مجدد ندارد.

امام جمعه بابلسر خاطرنشان کرد: در حالی که آقای روحانی در ابتدای کار با طرح انتقال آب شمال موافق نبود و دولت قبل را بابت این طرح متهم به حرکات پوپولیستی می‌کرد اما امروز مشاهده می‌کنیم که خود وارد این مسیر شده است.

قلی‌پور بر لزوم کار کارشناسی در تمامی امور تاکید کرد و گفت: اینکه فردی به هر دلیلی به یک استان تعلق خاطر داشته باشد و بخواهد به استان دیگر آسیب وارد کند به هیچ عنوان پذیرفتنی و منطقی نیست و باور صحبت های اخیر رئیس جمهور سخت است.

وی تصریح کرد: مازندران چند سالی است که به خاطر عدم دفاع جانانه توسط مسئولان، افراد موثر در استان و به ویژه مجمع نمایندگان قربانی برخی تصمیمات غیرکارشناسی می‌شود که لازم است با وحدت رویه این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه بابلسر خواستار پیگیری جدی از مسئولان و نمایندگان مازندران برای جلوگیری از این اتفاق شد و گفت: مسئولان باید نظرات کارشناسان را در تمامی مسائل مورد توجه قرار دهند و همانطور که درگذشته بیان شد این اتفاق از نظر زیست محیطی آسیب جدی به مازندران وارد می‌کند که حتی لازم است تمامی دلسوزان کشور و به ویژه مسئولان مازندران نسبت به جلوگیری از این اتفاق اقدامات مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی