Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادگان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درآستانه دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان درباره موضوعات مرتبط با ۱۴ سال پیش فوتبال که امروز و با هدفی خاص مطرح شده واکنش نشان داد.

محمد دادگان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مطلبی که در یکی از سایت‌ها منتشر شده را به شدت تکذیب می کنم.این مطالب مربوط به ۱۴ سال پیش است و به شرایط الان ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ گاه درباره چنین مسائلی صحبت نکرده ام.
وی ادامه داد: برای تیم فوتبال سپاهان و هواداران پرشورش آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا،  اخیراً یک سایت خبری مطالبی که مربوط به حاشیه‌های دوران ریاست محمد دادکان و فدراسیون فوتبال است را به نوعی منتشر کرده که شایعه جانبداری رئیس اسبق فدراسیون فوتبال از یک تیم خاص در دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان را تداعی می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس روز یکشنبه ١٨ آذر در اصفهان برگزار می شود. این دیدار به جهت تعیین تکلیف تیم صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران حائز اهمیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان