Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتی با تاکید بر نقش مهم دانشگاه در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: دانشگاه آزاد دشتی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز منطقه نقش مهمی دارد و در این راستا توانمندسازی مهارتی دانشجویان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد شهرستان دشتی قرار دارد. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، عبدالله نادری در آیین روز دانشجو در دانشگاه آزاد خورموج با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و  با تاکید بر نقش مهم دانشجو در ایجاد فضای بانشاط جامعه و توسعه و پیشرفت منطقه اظهار داشت: فضای نقد و انتقاد منصفانه توسط دانشجویان و ایجاد روحیه مطالبه‌گری، آگاهی‌بخشی در محیط دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش جامعه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه آزاد در پرورش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز منطقه افزود: کارآفرینی یکی از اولویت‌های مهم حوزه آموزش عالی محسوب می‌شود که در این راستا نیاز به مهارت آموزی است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در توسعه و پیشرفت مناطق با ایجاد واحد دانشگاهی این مهم را برآورده کرده است تصریح کرد:  دانشگاه آزاد دشتی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز منطقه نقش مهمی دارد و در این راستا  توانمندسازی مهارتی دانشجویان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد شهرستان دشتی قرار دارد.

نادری ظرفیت‌های شهرستان دشتی را برشمرد با تاکید بر توسعه رشته‌های دانشگاهی بر اساس قابلیت‌های منطقه افزود: در راستای توسعه طرح‌های اشتغال‌‌زایی امسال تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان دشتی ابلاغ شده که می‌تواند در حوزه اشتغال و کارآفرینی تحول ایجاد کند.

وی از پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در دشتی خبرداد و بیان کرد: امسال 180 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال‌زایی در قالب طرح اشتغال روستایی و فراگیر پرداخت شد که  700  فرصت شغلی برای جوانان دشتی فراهم کرد.

مجمع استانداران بوشهر در 40 سال انقلاب اسلامی به روایت تصویر عملیات اجرایی راه‌آهن بوشهر به شیراز آغاز می‌شود بوشهر| انتقال تجارب استانداران ادوار برای حل مشکلات مردم استان بوشهر تاثیرگذار است

نادری تصریح کرد:جوانان جویای کار این شهرستان باید از ظرفیت‌های بسیار خوبی که دولت برای اشتغال‌زایی و تولید فراهم کرده استفاده کنند.

فرماندار دشتی به ایجاد شرکت‌های دانش بنیان پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از حوزه‌های اشتغالزایی در دشتی وجود 11 شرکت دانش بینان است که این شرکت‌ها در حوزه کارآفرینی نقش تاثیرگذاری دارند.

وی تجهیزات و  توسعه رشته‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی را مورد تاکید قرار داد وگفت: این مرکز توانسته تعداد زیادی جوانان روستایی را در رشته‌های صنایع دستی و گردشگری مهارت آموزی کند و سبب توانمند سازی نیروی انسانی در سطح روستاها شود.

در این آیین تعدادی از دانشجویان مطالبات و دغدغه‌های خود را در عرصه اشتغال، کارآفرینی و مسائل اجتماعی و فرهنگی بیان کردند.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود