Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ محمد اسدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خمین گفت: این اعتبار برای کاشی کاری گنبد امامزاده و ساخت سرویس های بهداشتی نیاز است.
وی اظهار داشت: طرح بازسازی امامزاده محمد خمین از سال 89 کلید خورده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیاز است با مشارکت خیران آهنگ بازسازی آن شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 20 میلیارد ریال تاکنون برای بازسازی امامزاده محمد هزینه شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین عنوان کرد: خیر محلاتی برای سنگ کاری کف امامزاده محمد این شهرستان 800 میلیون ریال سنگ اهدا کرده است.
وی تاکید کرد: سه میلیارد ریال امسال برای عمران امامزادگان این شهرستان توسط خیران و درآمدهای این بقاع متبرکه صرف شده است.
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه خمین با اشاره به ثبت امامزاده ابوطالب(ع) این شهرستان در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: هرگونه عملیات عمرانی در این امامزاده نیاز به مجوز از میراث فرهنگی دارد و برگزاری مناقصه برای طرح بازسازی بدون مجوز و غیرقانونی است.
اسدی ادامه داد: بازسازی امامزادگان و انجام عملیات عمرانی در آن ها به سهم اعتباری امامزاده و نذورات مردمی وابسته است.
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه خمین خاطرنشان کرد: بازسازی و عمران امامزادگان در زادگاه امام راحل تاثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد که امید است خیران و مسئولان مشارکت بیشتری کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است