Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس نیویورک پس از دریافت تهدید بمبگذاری تلفنی، مجبور به تخلیه دفتر خبرگزاری سی. ان. ان در منهتن نیویورک شد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از آسوشیتدپرس، دفتر خبرگزاری سی. ان. ان در نیویورک در پی دریافت تهدید بمبگذاری در این دفتر تخلیه شد.
به گزارش آسوشیتدپرس پلیس نیویورک پس از دریافت تهدید بمبگذاری تلفنی، مجبور به تخلیه دفتر این خبرگزاری در منهتن نیویورک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس اعلام کرد پس از دریافت تماس تلفنی مردی با لهجه مناطق جنوبی مبنی بر وجود پنج بمب در دفتر سی. ان. ان در ساختمان تایم وارنر، این ساختمان برای بررسی‌های اولیه تخلیه شده و واحد‌های مربوطه پلیس نیوورک در حالت آماده باش قرار دارند.   دفتر این خبرگزاری در ماه گذشته نیز به علت دریافت بسته پستی حامل مواد انفجاری تخلیه شده بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهدید بمبگذاری خبرگزاری نیویورک تخلیه ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان