Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر بعد از باخت این تیم به الاهلی، با انتقاد از بازیکنان خارجی تیمش گفت: مهدی طارمی و اشنایدر در آمادگی کامل قرار ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر روز گذشته برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم الاهلی با حضور امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم الغرافه پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه از دقیقه ۶۱ این مسابقه وارد زمین شد و نتوانست مانع باخت تیمش شود.

بعد از این باخت، انتقادات از سرمربی الغرافه و بازیکنان خارجی این تیم بالا گرفت و حتی در نشست خبری این بازی صحبت از توطئه علیه سرمربی الغرافه به میان آمد.

«کریستین جورکوف» سرمربی الغرافه گفت: با یک بازی ناامید کننده دیگر روبرود بودیم و گل زودهنگام تمرکزمان را بر هم ریخت. اما در سایر دقایق نیمه اول راضی کننده ظاهر شدیم. فرصت های زیادی برای گل زدن داشتیم که از دست دادیم. مشکل تیم الغرافه اشتباهات فردی تمام بازیکنانش است. در بازی با السیلیه در آستانه برد بودیم ولی شکست خوردیم. در بازی با السد هم اشتباهات زیادی داشتیم.

خبرنگاری از سرمربی الغرافه پرسید که آیا توطئه ای شکل گرفته است تا وی از این تیم اخراج شود؟ جورکوف در پاسخ به این سئوال گفت: از اینکه کسی بخواهد در تیم علیه من توطئه کند بی اطلاعم. اگر بخواهند از الغرافه بروم، خب این کار را انجام بدهند. بازیکنان را هم می توانیم ارزیابی کنیم ولی این امکان نیست که فردی را مقصر بدانیم چون تمام آنها تلاش زیادی انجام می دهند.

وی درباره احتمال تغییرات در تیم الغرافه در نقل و انتقالات زمستانی و جدایی چند بازیکن، تاکید کرد: این به باشگاه بستگی دارد. اگر بخواهیم در کورس مدعیان باشیم مشخص است که مشکلاتی داریم و تیم کامل نیست بخصوص در خط دفاعی. در بخش هجومی هم ستارگانی مثل اشنایدر، طارمی و وایس را داریم که هیچکدام در آمادگی کامل قرار ندارند.

سرمربی الغرافه البته تلاش کرد تا اشنایدر ستاره سابق تیم ملی هلند را از خود نرنجاند. وی گفت: البته دوست دارم توضیح بدهم که این صحبت هایم انتقاد از اشنایدر نیست چون او بازیکن با ارزشی است اما نمی توان زیاد از قدرت بدنی او استفاده کرد و بازیکنانی که کنارش بازی می کنند باید از توانمندی او استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی طارمی طارمی گل نزن طارمی در قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

خبرآنلاین نوشت: عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روز‌های حضور مهدی نصیری در این روزنامه را روایت کرده است.

او می‌گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید، اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف‌های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کار‌های هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد