Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@11:49:34 GMT

حادثه تروریستی چابهار نشانه بزدلی دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۵۹۴۹

حادثه تروریستی چابهار نشانه بزدلی دشمنان است


به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، شب گذشته 15 آذر در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان چابهار گفت: اقدام کور، ناجوانمردانه و بزدلانه دشمنان در این شهر نشان‌دهنده آن است که آن‌ها با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل داشته و نمی‌خواهند این کشور در امنیت و اقتدار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان این‌که ملت ایران بارها از این اعمال تروریستی وحشیانه دیده‌اند که نمونه اخیر آن در اهواز و امروز در شهرستان چابهار بود، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای بااقتدار در عرصه‌های مختلف است و اقدامات تروریستی نمی‌تواند ملت ایران را از انقلاب جدا کند.
استاد حوزه علمیه استان قزوین در ادامه بر انس بیشتر با قرآن تأکید کرد و گفت: اگر از آغاز تا پایان به آیات و سوره‌های قرآن نگاه کنیم، خواهیم دید که بهترین شیوه‌ها را برای زندگی دنیایی همراه با سعادت به انسان‌ها نشان داده است.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خانواده‌ای که با قرآن انس داشته باشد، از برکات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهد شد، برکاتی که تنها منحصر به آخرت نیست، بلکه در همین دنیا نیز می‌توان ثمرات آن را مشاهده کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: یکی از مشخصه‌های خانه قرآنی این است که چنین خانه‌هایی به برکت قرآن، از نورانیت باطنی برخوردار می‌شوند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آیات قرآن در جامعه نور ایجاد می‌کند و تلاوت این آیات در خانه و کل جامعه موجب نورانی شدن اماکن می‌شود و این نورانیت در سعادت جامعه مؤثر است.
مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان اظهار کرد: بیان روایات معصومان (ع) نیز همانند آیات قرآن نور تلألؤ می‌کند و زمانی که حدیثی بیان می‌شود، نوری تولید می‌گردد که برکات زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا