Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- حضور 6 تیم خارجی در پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان قطعی شد که بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، امروز (جمعه) تارنمای فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد اوکراین، گرجستان، ترکیه، هند، قرقیزستان و مجارستان تاکنون برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم های اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد سال 1397 ایران یعنی «بیمه رازی بابل» و «پاس ستارگان ساری» مجوز حضور در این مسابقات را دارند.
محمد ابراهیم امامی (تهران) رئیس کمیسیون داوران و سرپرست فنی پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان است.
مزدک گیتی (همدان) داور المپیکی، نیز برای قضاوت این دوره رقابت ها برگزیده شد.
داوران درجه یک بین المللی شامل سیدمحمد افتخاریان (البرز)، ناصر فروتن (تهران)، بهروز زاده هندیجانی (خوزستان)، اکبر نصیری (زنجان) امیرحسین رهنما (سمنان)، کوروش تقی زاده (بوشهر)، ابراهیم کریمی (آذربایجان غربی)، جواد کریمی (تهران)، غلامرضا طاهرخانی (قزوین) و نیما صادقی (مازندران- سهمیه استان میزبان) در این مسابقات حضور دارند.
به گزارش ایرنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان شانزدهم و هفدهم آذرماه پارسال در تهران برگزار شد.
در آن دوره، تیم «ایزی پایپ» ایران با نتیجه ۶ بر ۴ تیم «تایتان مری کوری» آمریکا را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد.
در مسابقه رده بندی نیز تیم «ستارگان ساری» با پیروزی بر نماینده مغولستان در جایگاه سوم ایستاد.

ورزشی*1067*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد كشتي آزاد جام باشگاه هاي جهان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: یکی از دختران شناگر این جزیره در رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا ذاکری امروز ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی قشم، اظهار داشت: رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور در رده سنی 11 تا 12 سال دختران با حضور بیش از 50 شناگر از استانهای هرمزگان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: «آسنا صادقی»، شناگر منطقه آزاد قشم با مربیگری مریم دانش‌پرور و ارغوان پارسا، در پایان این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر انفرادی، 400 متر گروهی و تیمی موفق به کسب مدال طلا و در رشته‌های 50 متر و 200 متر انفرادی موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اولین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردسگری این سازمان تشکیل شده و در این رقابت‌ها حضور یافته، گفت: در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشکاران قشم در بخش تجهیزات و اماکن ورزشی و حضور مربیان برجسته کشوری را برطرف کنیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت کمک به اعتلای ورزش این جزیره برداریم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده