Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخه تحقیقات سوانح هوایی انگلیس علت سقوط بالگرد شخصی ویچای سریواداناپرابا، مالک باشگاه لسترسیتی را از کار افتادن ملخ قسمت دم اعلام کرد.

این مرکز گزارش اولیه خود را درباره علت سقوط بالگرد مذکور که روز ۲۷ اکتبربعد از دیدارلسترسیتی مقابل وستهام دچار سانحه شد و به کشته شدن ویچای و چهار سرنشین دیگر انجامید، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نهاد انگلیسی اعلام کرد که دلیل این اتفاق، قطع شدن ارتباط بخش کنترل دم هلیکوپتر با مرکز اصلی آن و از کار افتادن ملخ قسمت دم هلیکوپتر بوده است. البته تحقیقات کامل همچنان ادامه دارد و ممکن است نقص‌های دیگری هم در این اتفاق نقش داشته باشد.فیلم گرفته شده توسط یکی از کارکنان ورزشگاه کینگ پاور درست چند ثانیه قبل از این حادثه، نشان می‌دهد که وقتی هلی کوپتر تلاش می‌کند ارتفاع بگیرد انفجار کوچکی در قسمت ملخ دم وجود دارد هر چند مشخص نیست که آیا این باعث آسیب به این بخش شده یا در واقع نتیجه اتفاق دیگری است.

سقوط هلی کوپتر در شرایطی اتفاق افتاد که هواداران در حال ترک ورزشگاه بودند و این که افراد بیشتری در این حادثه جان خود را از دست ندادند یک معجزه بود.ویچای سریواداناپرابا که به هنگام مرگ ۶۰ سال داشت، سال ۲۰۱۰ باشگاه لسترسیتی را خرید و بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر در سال ۲۰۱۶، محبوبیت زیادی در بین هواداران لستر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: 

صعود موقت لیورپول به صدر جدول/سومین پیروزی متوالی برایتون با بازی 90 دقیقه ای جهانبخش یوونتوس و لیورپول در پی تداوم بالانشینی/بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید مدعی رسیدن به صدر جدول ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز؛جهانبخش در جمع 11 نفر اصلی


انتهای پیام/


علت سقوط هلی کوپتر مالک لستر نقص فنی بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد